کلاسـ جبـــــــــــــــــــــــــــرانیـ

کلاسـ جبـــــــــــــــــــــــــــرانیـ

همیشهـ تنبلـ تهـ کلاسـ بودمـ
تو همهـ یـ کلاســـــــــــــــــــا
تو همهـ یـ درســــــــــــــــــــا
.
.
.
حتی تو کلاسـ عاشقیـ ...

پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

دست دعای من و کتاب آسمانی تو

شنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۲، ۰۱:۲۳ ق.ظ
یا غایة الآمال العارفین
سلام
روزهای استجابت دعاست و نزدیک شبهای قدر
می دونم همه ی عزیزان از منزلت و جایگاه شبهای قدر خیلی روایت می دونید ، الان هم که الحمدلله هم تو تی وی خیلی صحبت ها و سخنرانی های پر محتوا پخش می کنن و هم تو هیئت ها و مجالس دعا...دو تا گوش شنوا می خواد و قلبی برای پذیرش ...
اما من حیفم  اومد که چیزی در مورد دعا و توسل ننویسم ...
ماه مبارک رمضان ، با کتاب آسمانی قرآن  شروع می شه و با قران تمام ...اما من چطور می تونم از این کتاب پر برکت استفاده کنم 
قرآن نور حقیقیه ...نوری که حتی تلاوتش چشم رو از کوری و جهالت نجات می ده... با اندک تدبری در این کتاب به راحتی ، سره از ناسره تشخیص داده می شه ...اما در مورد توسل..
یکی از راه های توسل اینه که انسان قرآن رو بخونه و به وسیله ی اون حاجت بطلبه ...این نوع توسل توسل به فعل خداست 
دوستان من: بنده های خطاکار ، از اول ماه مبارک تا الان نیمی از کتاب آسمانی رو خوندیم ...خوندیم تا برسیم به فردا شبی...شبی که تمام ملائک نظاره گر و مبهوت انسانن 
بله همین انسان گنه کار و عاصی ...پس بیایید دستان قلبمون رو به بزرگ دادار هستی بسپریم و قرآن رو باز کنیم و با چشمانی خیس از شرمندگی و غفلت و جهل زیر لب زمزمه کنیم ...« االلهم انی اسئلک بکتابک المنزل و ما فیه ،و فیه أسمک الاکبر و أسمائک الحسنی»

پ.ن : یعنی می تونم این جملات رو زمزمه کنم...آیا دوست زیبا روی من ...عزرائیل به من این مهلت رو می ده ...براش یه سوره ی حمد بخونید ... بله برای عزرائیل
پ.ن: دوستان خواهش من اینه که تو این شبهای عزیز برای من رو سیاه هم دعاکنید...دلم بد جور تنگ شب قدره حاجی و مسجد ارگ
پ.ن: قراره یه کوچولو تو مدیریت وب تغییراتی بدم...برای اولین قدم خواهش می کنم از دوستای گلم که کامنت های خصوصی رو با عمومی یکی نفرستید ...بلاگ بیان اجازه ی ویرایش سی ام ها رو نمی ده ، سی امتون تایید نمی شه و ناراحتی پیش میاد ...چون از این به بعد سی ام های خصوصی رو تایید نمی کنم ...جوابش رو تو وب خودتون می دم



  • موافقین ۸ مخالفین ۰
  • ۹۲/۰۵/۰۵
  • ۱۸۱۱ نمایش
  • تنبلـ تهـ کلاسـ ...

دعا در شب قدر

دعای توسل به کناب آسمانی

نظرات (۵۳)

  • دختر تابستان
  • سلام همسنگر دعوتی
    پاسخ:
    سلام خدمت می رسم
    سلام کمیل!

    من که می دعایم! شما هم به دعایید!{نیشخند}
    پاسخ:
    سلام ...چشم ...محتاجیم به دعا
    یا زهرا
    باز خاموش شدی!!

    شبت شیک!
    پاسخ:
    نچ هستم

    سلاااااااااااااااااااااام

     

    قضیه اینه که از بس نمیای وبلاگ ما

     

    از همه چی بی خبری!!!!!!!!

     

    اگه خواستی و تونستی 128 تا صلوات واسه  شهید هاشمی عزیز بفرست

     

    اگه میخوای بهم خبر بده

     

    بعدشم تو رو خداااااااااااا امشب واسم دعا کن

     

    من سراپا گناهم  تو رو خدا تو برام دعا کن آدم بشم..

    پاسخ:
    سلام راست می گی این روزا خیلی سرم شلوغ شده نمی تونم زیاد سر بزنم ...باشه می خونم 
    اسمم رو بنویس
    محتاجیم به دعا
  • خانم چادری
  • سلام
    اسمتونو تصویر شهید هادی رو که دیدم، دلم یه حالی شد...
    انشالله شهدا دعامون کنن
    میشه لطفا سلامم رو به شهید هادی برسونید؟ خیلی وقته خبری ازشون ندارم و صدای سلام خودم رو نمیشنوم چه برسه به جواب سلام ایشون...
    پاسخ:
    سلام ...خوشحالم دوست عزیز که تو کانال می بینمت
    ان شاءلله 
    من بی لیاقت سلام برسونم...هیچی نگم بهتره
    برام دعا کن
    سلام
    اپم وقت کردی یه سری به من بزن خووووووسحال میسم
    پاسخ:
    سلام چشم
    سلام برادر...
    در این شب هاى نورانى عاجزانه التماس دعا از شما بزرگواران رو داریم...
    مارو از دعاى خیرتون بى نصیب نزارین...
    یا على...
    پاسخ:
    سلام محتاجیم به دعا
    یا زهرا
  • چریک جامانده
  • سلام

    اللهم صل علی محمد وال محمد و عجل فرجهم

    یادت نره تو این شبای عزیز منم دعا کن

     

    یاعلی

    پاسخ:
    سلام محتاجیم به دعا 
    اللهم صل علی محمد و آل محمد

    "تا که شد ارض نجف آرامگاه بو تراب

    عرش گوید هر زمان یا لیتنی کنت تراب"

    سلام

    پیشاپیش ضربت خوردن و شهادت امام علی (ع) بر شما تسلیت باد.

    لطفا در شبهای قدر مرا هم از دعای خود از یاد نبرید.

    یا علی

     

    پاسخ:
    سلام 
    محتاجیم به دعا
    یا زهرا
  • آوای بیداری
  • خیر، برکت، سلامتی، سعادت دنیا و آخرت توشه شب قدرتان باد!!

    در شب های قدر منو از دعای خودتون بی نصیب نکنید!
    پاسخ:
    ممنون...ممنون ازت دوستم
    ت. هم منو به دعا
    سلام.
    عالی بود.
    التماس دعای مخصوص.
    پاسخ:
    سلام محتاجیم به دعا
    یا زهرا
    با اینکه بد سرشتم با توست سرنوشتم!...!

    پاسخ:
    نام تو را که زهره ی زهرا گذاشتند
    راه نجات را جلوی ما را گذاشتند
    ایام تسلیت

    یا حیـــــــــــــــــــــدر (ع)


    بروزیم

    سلام.ممنون از حضورتون...

     

    چو بشکفد ز لبت غنچه های پاک دعا

    تو را به حرمت این ماه التماس دعا

    پاسخ:
    سلام ...
  • رها پاک سرشت
  • آفتاب عشق گاگون میشود...

    سینه سجاد پر خون میشود...

    پشت نخل آرزو خم میشود...

    داغ صورت سهم آدم میشود...

    جاده می ماند غریب و بی سوار...

    ذوالفقار عدل میگیرد غبار...

    التماس دعا

     

    پاسخ:
    محتاجیم به دعا
    یا زهرا
    هر شب شب قدر است اگر قدر بدانیم ....


    به روزم 
  • کبوتر مهاجر
  • پیامبر(ص):
    «‌هر کس شب قدر را بیدار بماند گناهانش آمرزیده می­شود،حتی اگر تعداد آنها به تعداد ستارگان آسمان و به سنگینی کوه‌ها باشد…»


    خدایا در شب قدری که :

    توفیق نصیبمان می کنی تا قرآن بر سر بگذاریم؛

    از تو مسئلت میکنم لیاقتی عطا کنی تا بتوانیم :

    قرآن را در دل بگذاریم .


    التماس دعا ی مخصوص در لیالی قدر


    پاسخ:
    الهی آمین...
    محتاجیم به دعا آبجی گلم
  • کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
  • سلام
    به روزم باسومین جلسه از منبرمجازی.
    ابن بار با حضور حجت الاسلام پناهیان.
    التماس دعا..


    اللهم عجل لولیک الفرج
    اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
    اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
    پاسخ:
    سلام چشم خواهرم ..خدمت می رسم
    بر روح تمام شیعیان تیغ زدند / بر مردترین مرد جهان تیغ زدند

    خورشید به سینه ، ماه بر سر میزد / انگار به فرق آسمان تیغ زدند

    سالروز ضربت خوردن حضرت علی (ع) تسلیت باد
    پاسخ:
    ممنون از فعالیت شما سرباز سایبر
    سلام
    خدا قوت...

    با 3 طرح برای حضرت امیر(ع) بروزیم.

    التماس دعا در این شبهای عزیز
    پاسخ:
    سلام...محتاجیم به دعا

    با سلام

    2 نامه خطاب به قوه قضائیه و رییس جمهور دکتر احمدی نژاد نوشته شده است. اولین نامه درخواست محاکمه فوری دروغ گویان فتنه 88 و دشمنان رای ملت است که متاسفانه در 4سال اخیر به دلایل نامعلوم از محاکمه گریخته اند و دومین نامه جهت تشکر از زحمات 8 ساله رییس جمهور محبوب، مردمی و زحمتکشمان دکتر احمدی نژاد می باشد. لطفا جهت امضاء نامه ها اقدام کنید و به دیگر دوستان نیز اطلاع دهید. باید عاملان فتنه 88 سریعا محاکمه شوند




    پاسخ:
    سلام..حیلی هم عالی ...خدمت می رسم
    سلام دوست عزیزم
    انشالله که بتونی بهترین استفاده رو از این ایام ببری...
    دیشب تو مراسم یادت بودم شدید....
    استاد رائفی پور مشهد بود و مام اگه خدا قبول کنه رفته بودیم.... که خیلی هم جای خوبی یادت کردم.
    شمام فراموشت نشه... محتاجیم.
    یا علی
    پاسخ:
    سلام ...دلمو آتیش زدی ...
    اتفاقا منم بد جور یادت بودم...حاجی ...مسجد ارگ ...خدایی شبای قدر مسجد ارگ صفای دیگه ای داره
    یادت نره شبهای دیگه هم دعام کنی
  • سفیـــر نـــور
  • سلام
    ممنون که اومدین

    تروخدا تو این شباا منم دعا کنید....
    التماس دعا
    یازهرا(س)
    پاسخ:
    سلام ...خواهش میشه 
    محتاجیم به دعا ...شما هم دعا بفرما
    یا زهرا(سلام لله علیها)
  • سفیـــر نـــور
  • سلام خواهری
    لینک شدی
    دعا یادت نره....
    دعایت میکنم به رسم رفاقت
    دعایم کن فقط به قصد شهادتـــــــــ
    پاسخ:
    علیک سلام
    ممنون شما هم لینکی ...
    م ن م شهادت
    سلام کمیل چطوررررررررررررری؟؟؟
    پاسخ:
    سلام ...مثل اینکه تو بهتری؟
    سلام خواهر جان. شرمندگی که گفتن نداره. واقعا شرمنده م. تازه حالا با حضورتون خجالت زدگی رو هم بهش اضافه کنید.
    التماس دعا دارم .
    موفق باشید
    پاسخ:
    سلام ...ای بابا چرا خجالت زدگی؟!!!
    به هر حال از حضورت خیلی خوشحالم

    محتاجیم به دعا...شما هم همچنین
    از کجا فهمیدی من بهترم؟؟؟


    پاسخ:
    از چظوررررررررررری  گفتنت
    چشم انشالله اگر عمری باقی بود...
    بلیط گیرت نماید؟
    یعنی امیدواری تو این شب و روزا بلیط گیرت بیاد؟؟؟
    انشالله که یه معجزه بشه و بتونی بیای، چون واقعا تخم بلیط ها رو ملخ خورده! [خیلی خیلی متاسف و ناراحت همراه با کمی دلتنگی]
    یاعلی
    پاسخ:
    نه دیگه نا امید شدیم دوستم...متوسل شدیم به قطار اتوبر=وسی ها ..خوب اونها هم سخته نمی شه بچه های مردم رو عذاب داد
    از دست تو با این شکلک هات
    یعنی دیگه کنسل شد؟؟{گریه}
    پاسخ:
    مهلوم نیست...تو چرا می گریه ای؟
    اوفففففففففف...  بلاگ بیانتون چند دیقه ترکید!!

    باز نمیشد برام!!

    خو من دوس داشتم تو بری !! {ناراحت}
    پاسخ:
    با این می گن یه حس مشترک در یک دوست عزیز...دوستت دارم دوست جونم
    ولی نگران نباش می ریم...اگه گیرمون نیاد هوایی می ریم اون موقع مجبوریم تنها باشیم
    همین و بگو...
    سالهای دور از خانه ..! (شکلک اُشین با چشمانی کمیلی)
    میگم اصفهونی بودی! انشالله که جور میشه وسیلش...
    همون که دعوت کرده باقی رو هم درست میکنه!
    خودشون بهتر میدونن صلاح تون در چیه!
    این وسط شما هی خودت و بزن به در و دیفال، عین یه پروانه می مونی که پشت شیشه است! [فیلسوفانه با بادی در غبغب]
    شبت خدایی پرنسس (پروپرانول بخور برای قلبت خوبه)
    یا علی
    پاسخ:
    قعلا برای من سالهای دور از حرمه
    ان شاءلله شما که دلت پاکه دعا کن خو
    می گم شما که عابد و زاهدی سفارش کن دست مارو بگیرن ، یتیمان چشم به راهن
    مثلا می خواستم وب رو از حال و هوای چت رومی خارج کنم ..چند تا از این کامنت ا رو می پاکم با اجازه
    شبت پر ستاره 
    یا زهرا
    اجازه مام دست شماست!
    راحت باش خانوم
    یاعلی
    پاسخ:
    خواهش ...و ممنون
    یا زهرا
  • ابراهیـم علی پور
  • من می نویسم کانال!
    خیلی زیبا بود. دمت گرم داداش

    .

    خطا از من است، می دانم.

    از من که سالهاست گفته ام “ایاک نعبد”

    اما به دیگران هم دلسپرده ام

    از من که سالهاست گفته ام ” ایاک نستعین”

    اما به دیگران هم تکیه کرده ام

    اما رهایم نکن

    بیش از همیشه دلتنگم

    به اندازه ی تمام روزهای نبودنم

    .

    صلی الله علیک یا امیرالمومنین علیه السلام...
    انشاالله حاجت روا باشید.
    یا علی مدد
    پاسخ:
    یا زهرا

    دل را ز شرار عشق سوزاند علی(ع)
     
    یک عمر غریب شهر خود ماند علی(ع)

    وقتی که شکافت فرق او در محراب

     گفتند مگر نماز می خواند علی(ع)


    شهادت امام علی(ع) تسلیت باد.
    التماس دعا

    پاسخ:
    بر شما هم تسلیت
  • کــربــ بلایی محـــــبــــــــ
  • سلام ایام تسلیت
    **بروزم**
    پاسخ:
    سلام ...
  • طلبه امروزی
  • سلام
    با مطلب « خاتمی از چه بگوید؟ » بروز هستم . در این مطلب نکاتی جدید درباره سید محمد خاتمی می خونید .

    پاسخ:
    سلام ...
  • زهرا تقوی راد
  • سلام

    عباداتتان مقبول درگاه حق
    التماس دعا
    یا علی
    پاسخ:
    سلام 
    قبول حق
    التماس دعا
    شهادت امام علی(ع) بر شما تسلیت باد!
    پاسخ:
    بر شما هم تسلیت!
    نکن این کاراتو مادر!
    منظورم عید فطر بود، نه عید نوروز!؟ [خب من الان چه شکلکی بذارم؟]
    امشب و یادت نره... شب آخره ها...!
    هر چی میتونی به چشمات و دلت التماس کن!
    اگه لایق باشم به یادتم.
    یاعلی
    پاسخ:
     مگه من گفتم عید نوروز؟!!! گفتم بعد از عید شما مرخصی عنایت می کنید ما بیایم ؟!!!
    بد جور یادت بودم رفیق ...رفتم قم ، ثانیه ای از ذهنم بیرون نرفتی خواهر
    محتاجیم ...
    یا زهرا
  • عاطفه دهقانی
  • این عکس شهید ابراهیم هادیو تا بحال ندیده بودم

    بسیار زیبا بود

    با افتخار لینک شدید

    پاسخ:
    سلام ممنون از لطفت شما با افتخار لینک شدید

    سلام با موضوع امام چندم؟؟؟در خدمتم
    حق با علی ست
    پاسخ:
    سلام...

    پشت یه کامیون نوشته بود

    بیکار نشین صلوات بفرست

    حالا شما هم بیکار نشین صلوات بفرست(نیشخند)

    پاسخ:
    اللهم صل علی محمد و آل محمد 
    سلام

    هر جا صدای مظلومی شنیده شود آنجا وطن من است!
    اللهم عجل لولیک الفرج
    پاسخ:
    سلام
    اللهم صل علی محمد و آل محمد
    "فلسطینیان خودشان زمین هایشان را به یهودیان فروختند"!...!

    پاسخ:
    اولش بله ..اونایی که طمع پول داشتند مملکتشون رو مفت مفت دادن
  • مصطفی طالبیـ
  • زیبا بود و
    قابل تامل...
    منتظر حضور گرم و نظرات مفیدتون هستیم...

    یا علی
    سلام رفیق گلم
    امر بفرمائید
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام دوستم 
    امر رو شما بفرمایید ما چکاره ایم؟!!!
    یا زهرا
  • کتابخانه اسلامی
  • سلام مهربون

    دلم حسابی برات تنگیده بود

    متاسفانه یه مدت مشکل سخت افزاری نرمی به وجود اومده بود که درست شد

    خدایاشکر که دوباره چشمم به جمال وب پربار شما دوست گلم روشن میشه اونم از نوع نورافکن استادیوم آزادی

    پاسخ:
    سلام ..نور افکن استادیوم آزادی ..تو نور افشانی تون دست ما بخخ بیچاره ها رو هم بگیر ...ولله
    به فکر دل ما که نیستی ...ولله 
    ولله
    (ایکون گریه زاری ...نه شیون ) دلم برات تنگیده بود
    در این باقی مانده ی ماه خدا بی التماس دعایمان کنید
    پاسخ:
    محتاجیم به دعا
    یا زهرا

    سلام اجی بخدا اومدم وبت بهت نظردادم منم همه لینکارو پاک کرده بودم هرکی اومد دوباره لینکش کردم

    الهی ابجی بمیره برات عسیسم ببخشید لینکت میکنم اشتی کن دیه گریه میکنمااااااااااااااااااااااااااا

    بیایا دوشت دام اجی جونم

    پاسخ:
    سلام ...پاک کردی عذر نیار ... ولی دلم نمیاد قهر باشم آشتی
    احسنت . طیب الله


  • نازنین روانبخش
  • سلام
    مطالبی که دیشب حاج اقا پناهیان در مورد شهدا تو دانشگاه مون گفتند رو توی وبلاگ گذاشتم . صحبت های جالبی بود که برای خود من خیلی خیلی تازگی داشت ... واقعا تا حالا از این زاویه به ماجرای شهادت نگاه نکرده بودم ...
    دوست داشتم این اطلاعات جدید رو با دوستای مومن مجازی سهیم باشم ...
    خوشحال میشم تشریف بیارید ....
    یا علی