کلاسـ جبـــــــــــــــــــــــــــرانیـ

کلاسـ جبـــــــــــــــــــــــــــرانیـ

همیشهـ تنبلـ تهـ کلاسـ بودمـ
تو همهـ یـ کلاســـــــــــــــــــا
تو همهـ یـ درســــــــــــــــــــا
.
.
.
حتی تو کلاسـ عاشقیـ ...

پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

رهبرم

يكشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۲، ۰۴:۰۶ ب.ظ
رهبرم در نگاه مرشد انقلاب
آقای خامنه ای تازه از سفر آمده بودند .به خدمت امام (ره) رسیدند ، همین که امام آقا را دیدند، فرمودند ؛«وقتی شنیدم هواپیمای شما در فرودگاه نشست خیالم راحت شد» . سپس فرمودند:« هر موقعی که تو به سفر می روی ،من مضطرب هستم تا برگردی، خیلی سفر نرو»

افسران - جانم فدای رهبر . . .


آقای هاشمی رفسنجانی نقل می کند : من نسبت به حضرت امام روی باز تری داشتم و مسائل را بی پرده با ایشان مطرح می کردم؛ یک روز خصوصی خدمت معظم له رسیده بودم ، بی پرده در مورد قائم مقامی رهبری و مشکلاتی که احتمالا پیدا می شود ، صحبت کردم حضرت امام در ان جلسه فرمود : شما در بن بست نخواهید بود ، آقای خامنه ای در میان شما هست ، چرا خودتان نمی دانید؟! 



به افتخار رهبر عزیزم



 بله تولد رهبر عزیزمه 
اینجا جا داره ...همه با هم ...دست جیغ هورا

ان شاءلله صد و بیست ساله بشید ...
پرچم این انقلاب باید به دست شما به امام زمان (عج) داده بشه


  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • ۹۲/۰۴/۲۳
  • ۲۶۴۰ نمایش
  • تنبلـ تهـ کلاسـ ...

نظرات (۳۹)

  • کتابخانه اسلامی
  • بابا خبر دست اول

    مبارکترین روز در تقویم ایران


     

    پاسخ:
    سلام بر دوست جونی خودم
    خبر دست اول ؟!!! بله چه روزی بهتر از این روز ....جانم تولد رهبرم
  • کتابخانه اسلامی
  • گلام کو پس ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

     

    پاسخ:
    پس چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    من گل می خوام یالا

    سلام

     

    تولد امام خامنه ای 24 تیر ماه نیست اما به دلایلی در جلد شناسنامه ایشان این تاریخ ذکر شده است!چهارشنبه 29 فروردین 1318 شمسی ، مصادف با 28 صفر 1358 قمری تاریخ دقیق تولد ایشان است!

    در هر صورت چون شما نوشتید منم تبریک میگم!!!

    تمام دارایی من قلبی است که در سینه دارم و برای تو می تپد ، آن را به تو تقدیم میکنم ای رهبرم!

    تولدت مبارک[گل][گل]

    پاسخ:
    سلام نه خیرم ...من از بچگی ام با این روز حال کردم حالا می خوایید از من بگیریش...تولد رهبرم همین روزه 
    ممنون از جمله ی زیبا
  • کتابخانه اسلامی
  • چی چی گل میخای برا تو نبود که ، مال تورو بعدا میدم اینا واسه رهبر عزیزدلم بود

    چرا ناپدید شدن!!

    یییییه عاااالمه گل بود

    پاسخ:
     تازه مال من نبود.........چه می دونم حتما پسش گرفتی
    حداقل می دادی من برای رهبرم خشک می کردم بعد بهش می دادم
    چی می شد؟..خسیس
  • کتابخانه اسلامی
  • پس گذاشتم اینجا که چکار کنی؟خب برا همین کار بود دیگه

    خداییش ندیدیشون؟

    پاسخ:
    نه .............
    من می خوام(پاکوبیدن)
  • کتابخانه اسلامی
  • دوباره میدم پیک بیار ه خوب مراقبشون باش

     

    پاسخ:
    باشه...رد کن بیاد
  • کتابخانه اسلامی
  • [گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
    پاسخ:
     گل قشنگ
    سلام کمیل!

    منم تبرک میگم!
    پاسخ:
    سلام چه عجبی شما پیداتون شد
  • کتابخانه اسلامی
  • واقحأ!!

    کجاهایید؟

    بذار حدس بزنم

    پیروزی؟

  • کتابخانه اسلامی
  • پیامام رسیدن؟

    نگفتی چکار کردی؟ و کجایی؟

    من که هستم همیشه...

    منظورت کدوم نظر بود گفتی حذف کردم؟؟

    نظر هر کی رو حذف کنم نظرای تورو نمی حذفم!
    پاسخ:
    بهت می گم حالا
  • کتابخانه اسلامی
  • شهدا؟

    نیرو هوایی؟

    تهرانپارس؟

    أأه خودت بگو دیگه مردم از فضولی

    پاسخ:
     چه حالی میده
    سلام
    ان شاء الله قسمتتون شه...
    همین که دلتون پیش آقاست قدر بدونید...
    حقیر دعاگوتون هستم هر شبانگاه حرم...
    راستی حضرت آقا در گتاب "شرح اسم" که جامع ترین کتاب در مورد ایشونه، خودشون می فرمایند که تولد شناسنامه ای من 24 تیره...ولی در اصل یه موقع دیگه س...
    البته ایشون می گن تاریخ تولدشون رو که حقیر فراموش کردم...
    اگه بخواید براتون نگاه می کنم تا در جریان باشید...
    یا علی
    پاسخ:
    سلام ممنون از دعای شما
    خوش به سعادتتون مجاورت با آقا لیاقت می خواد
    بله میدونم ولی ما روز شناسنامه ای رو جشن می گیریم دیگه ....می شه گفت بهانه ایست 
    یا زهرا
    تا دیشب هر نظری دادی رو تایید کردم!!

    نظرای امروز و امشب رو آره تایید نکردم.... اصلا حوصله ندارم....

    اگه عمری بود فردا....
    سلام.
    دستت درد نکنه واسه مراسم جشن تولد.
    محتاجم به دعا عزیزم.انشاالله به زودی قسمتت میشه.
    پاسخ:
    سلام
    خواهش ...ممنون
    ان شاءلله
  • ♥♥وبلاگ بزرگ یاران امام زمان (عج)♥♥
  • تولدت مبارک اقا جان ....

    به ابی انت و امی
    پاسخ:
    روحی فداک
    سلام؛
    «خامنه ای کوثر است 
    دشمن او ابتر است»
    طاعات و عباداتتون مقبول حق انشاالله...
    کاش ما را به دعا فراموش نسازند 
    رندان سحر خیز که صاحب نفسانند


    پاسخ:
    سلام محتاجیم به دعا
    چشم اگه قابل باشم دعا می کنم
  • محمد حسین معصومی
  • بسم الله الرحمن الرحیم

    الهم اجعلنی من انصاره و اعوانه و الذابین عنه و السابقین الی ارادته و المستشهدین بین یدیه....

     

    خدمت دوستان مهدوی و امام زمانی سلام عرض میکنم

    این پست من در واقع یکسری پیشنهاد  است و سعی میکنم خلاصه بنویسم...انشالله...

    ببینید دوستان من ، مسئله ی امام زمان و مهدویت و ظهور و .... به حزب و جناح خاصی تعلق ندارد و من خواهشمندم که این مسئله رو سیاسی اش نکنید تا که امکان ورود اعضای دیگر به این فضا باز باشه

     

    ببینید دوستانم امام زمان عج گریه کن کم ندارند ؛ ایشان به کسانی که به مضون گریه ها عمل بکنن کم دارن ، خیلی هم کم دارند....ببینید ، چاپ پوستر و بنر و نوشتن دلنوشته و گوش دادن مداحی و سخنرانی در مورد حضرت خوبه ولی در زمان غیبت گریه و زاری و یا گفتن تنها اباصالح اباصالح کافی نیست...کسانی این شیوه رو در پیش میگیرن که از رویارویی جبهه ی حق و باطل ترس دارند ، و از این که توی میدان و تو عمل بگن یا اباصالح ، ابا و ترس دارند و این شیوه ی اوناست...

    و اینکه بخوایم عشق و معرفتمون نسبت به حضرت رو توی گریه و سخنرانی و روضه و سینه زدن تنها خرج کنیم به نظرم میاد ظلم به حضرت باشه و فقط به غربت ایشون اضافه کنه...

     

     

    الان دنیا در حال تغییر و تحولات مهمی هست که بعضا به مسئله ی مهدویت مربوط میشه و  میتوان از اونا به علائم آخر الزمان و یا ظهور حضرت مهدی پرداخت

     

     

    ما بچه مذهبی و حزب اللهی ها تو فضای سایبری و اینترنت و جنگ نرم داریم وقت و هزینه مذاریم ولی به نظرتون چرا به یک هدف واحد نمیرسیم...؟؟؟چرا در مقابل دستگاه تبلیغلاتی دشمن و در مقابل جنگ نرم متحد نیستیم و قبول کنیم که بعضی از جاها حتی کم هم میاریم؟؟؟؟عقیده ی بنده ی حقیر این هست که الان که دشمن با تمام قوا و با اتحاد داره در مقابل مهدویت و جمهوری اسلامی و اسلام تبلیغ میکنه ، چرا ما با هم دیگه متحد نشیم و داره جبهه ی حزب الله رو میترکونه چرا ما نمیترکونیم اون ها رو؟؟؟؟

    بنده پیشنهاد ی در این زمینه دارم:به نظرم آقایانی که دارند تو فضای سایبری فعالیت میکنن بیان که یک گروه سایبری و جنگ نرم تشکیل بدیم-البته بنده یک گروه سایبری دارم که به دلیل کمبود نیرو فعالیت های محدودی روداره دنبال میکنه-حالا که دشمن داره سایت های مذهبی رو تحریم و بعضا حک میکنه چرا این کار رو ما در مقابل اون ها انجام ندهیم؟؟؟؟

     

     

    حالا دوستان من ، بنده ی حقیر تو این فضای اینترنت دنبال کسانی میگردم که بتونن به "گروه سایبری مهدویت " کمک بکنن ...

    از جمله کسانی که لازم هستند تخصص داشته باشند :

     

    هکر و امنیت شبکه

    تسلط بر زبان های برنامه نویسی جاوا و ویژوال بیسیک و طراحی قالب سایت و وبلاگ

    طراحی پوستر ، بنر ، قالب وبلاگ و سایت و مسلط به فتوشاپ و آفیس

    تهیه و تولید محتوای مهدوی

    طراحی کد جاوا اسکریپ

    یک روحانی خوشتیپ و خوشفکر مسلط بر سوالات و پاسخ ها و مسائل در حوزه ی مهدویت

     

    به نظرم فعلا همین ها کافی باشه ، انشالله نتظرن یاری و مساعدت دوستان هستم – شما به دو طریق میتونید به بنده ی سرتاپا تقصیر در ارتباط باشید :

       از طریق رایانامه:   savaidr@yahoo.com

      از طریق وبلاگ ، قسمت نظرات :  http://albd.blogfa.com

     

    منتظر حضور و همکاری شما دوست عزیز هستم

     

    پاسخ:
    سلام خیلی هم خوبه تشکیل همچین گروهی...ولی حرفتون رو قبول ندارم ...ما کم نمیاریم و همیشه پیروز میدان بودیم و  هستیم ...درسته دشمن داره با تمام قول عمل می کنه ، این نشان از قدرت ماست که لرزه به اندام دشمت انداخته
    ممنون 
  • کتابخانه اسلامی
  • سلام

    خوب حال میکنی آدم فضولو تو خماری بذاریااا

    أی ناقلا

    پاسخ:
    سلام
    لذت بخش ترین امر در دوستی...خماری گذاشتنه
    دقت کردی هیچ کس به سکوت آدم نمیرسه!!

    همه منتظرن به فریاد آدم برسن....!
    پاسخ:
    سکوت من بلندترین فریاد هاست
  • آوای بیداری
  • پشت هر کوه بلند سبزه زاریست پر از یاد خداو در آن باغ کسی میخواند: که خدا هست ، دگر غصه چرا؟؟؟
    پاسخ:
    یا محبوب العارفین!
    اگر یاد تو و ذکر تو و نور تو در بهشت نیاید ؟!!
    بهشت را چه کار آید ؟صحبت تو بهشت است...

    سلام کمیل!‍!

    به این میگن تنوع یا بالا بردن آمار....

    تو بگو!
    پاسخ:
    سلام
     همون آمار 
  • کتابخانه اسلامی
  • سلام
    با رسوم ماه مبارک رمضان به روزم
    یا حق
    پاسخ:
    سلام
    چشم خدمت می رسم
  • کتابخانه اسلامی
  • سلام گلم

    چیشد از پریشب یهو غیب شدی!!

    پاسخ:
    سلام هیچی میام می گم
    سلام
    هستی
  • دختر چادری
  • سلام:

    با تشکر از حضور گرم شما در نایب بلاگ.وبلاگ زیبا و پر محتوی دارید در صورت تمایل ما را با نام .:: نایبـــ بلاگـــ ::. لینک کرده و اطلاع دهید با چه نامی افتخار لینک کردنتان را داریم؟

    موفق باشید.

    پاسخ:
    سلام با کمال میل شما لینک شدید
    هستم خانمی
    پاسخ:
    بله عزیز جان
    بیا دنا پاتوق ببینم چه خبره
    الوووووووووووووو
    پاسخ:
    بیا دنا پاتوق دیگه
  • مامان کنجد
  • سلام

    وبلاگ جدید مبارک

    شما که یه جا بند نمیشی

    هی از این سنگر میبری اون سنگر

    چه جالب نمیدونستم تولد آقا این موقع هست

    شما که کلا همیشه به روزی

    روزه داران گرامی، یک لیوان آب هویج بستنی را تصور بفرمائید....

    عرض دیگه ای ندارم، موفق و موید باشید!
  • کبوتر مهاجر
  • http://media.afsaran.ir/sifWG4_400.jpg

    سلام.منتظر جوابما.................نیومدی!!!!!!!!!!

    سلام

     

    به روز رسانی ضعیف شده!

    [گل]یا حسیـــــــــــــــــــن[گل]
    ذکری که این روزها دهان روزه داران و مهمانان سفره ی الهی رو خوشبوتر از پیش ساخته و تحمل عطش رو برای همه راحتتر...
    یا حسیـــــــــــــــــــن 
    سلام
    جات خالی دیشب رفتیم حرم... ساعت 11 رفتیم تا سحر!
    با رفیقم بودم، بهش گفتم تو بشین من باید برم جلوی پنجره فولاد ... به یکی قول دادم ، زیارت مخصوصه ....!
    اقا دیگه یه کلام ... از گردن ما رد شد!
    انشالله خودت بیای، فیس تو فیس با آقا صخبت کنی :)
    یاعلی
  • کبوتر مهاجر
  • یار من یوسف نیا اینجا کسی یعقوب نیست!
    لحظه ای چشمانشان از دوریت مرطوب نیست...
    ای گــل زیبای من از غربتت اشـــــکی نریز
    نـــازنین اینها خـــــــداهم پیششان محبوب نیست...
    گرچه در هر جمــــعه ای زیبا دعایت میکنند
    بهترینم این دعــــاها جنسشان مرغــوب نیست...
    اللهم عجل لولیک الفرج

    سلام آبجی
    با عنوان «یک معجزه قرانی» به روزم تشریف بیارید.[گل]
  • کتابخانه اسلامی
  • 1سوال...
    فرض کن حضرت مهدی به تو ظاهر گردد...
    تشریف بیارید برای جواب به خودتون
    یا حق

     

  • امیـــــد امیـــــد
  • جانم فدایی خورشید خامنه..........
    جانم فدایش
    پاسخ:
     کی؟