کلاسـ جبـــــــــــــــــــــــــــرانیـ

کلاسـ جبـــــــــــــــــــــــــــرانیـ

همیشهـ تنبلـ تهـ کلاسـ بودمـ
تو همهـ یـ کلاســـــــــــــــــــا
تو همهـ یـ درســــــــــــــــــــا
.
.
.
حتی تو کلاسـ عاشقیـ ...

پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

اینم از تغییرات

پنجشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۲، ۰۳:۰۸ ب.ظ

سلام

سلام به همه ی دوست جونای خودم ...از با وفاهاش گرفته تا اون بی وفا ها

از بلاگفایی ها تا بلاگ بیانی ها 

دلم کلی براتون تنگ شده بود

می دونـــــــم می دونـــــــــــــم که همه از دست دوستتون شکارید ...حق دارید I'm Sorry

یه مدت خیلی گرفتار بودم  درس و کلاس وخلاصه نشد که بشه بیام مخاتون رو  به کار بگیرمReading a Book

البت درس  و اینا تعطیل نیستا هنوز ادامه داره ولی خوب سعی ام  رو می کنم که تند تند بیام و سر بزنم ...راستش می خواستم وب رو بحذفم ولی دلم نیومد تصمیم به تعویض اسم و نام و نشان کردم که بهش می گن تغییرات

 با تغییرات اساسی در خدمتم ....Flower


تو  این مدت هم کلی نوشته و خاطره براتون کنار گذاشتم ...بخوانید و لذت ببرید ...

پی نوشت : ببخشید دیگه این پست ما خیلی کوتاه و بی محتوا بود ....بدون حتی کوچکترین پیام اخلاقی

پی نوشت : با نهایت احترام به شهید هادی ...به خاطر عوض شدن اسم وب فکر کنم باید عکس پر برکتشون رو بردارم ...باقی موندنش کمی کم لطفی به شخصیتشونه 

پی نوشت : دوستم آویزون .....دلم برات پوکید ننه جون ...یه رخی خواهر 


  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • ۹۲/۱۱/۲۴
  • ۲۳۳۶ نمایش
  • تنبلـ تهـ کلاسـ ...

نظرات (۴۶)

  • کتابخانه اسلامی
  • سلام بر بی وفاترین دوست نمیبخشمت اگه جبران نکنی غیبتتو
    دختر خوب ما سر کلاس شهداهم ته ته کلاسیم میذاشتی باشه شاید سر کلاس شهیدهادی یکی دومیز جلوتر میومدیم اسم کلاس جبرانی هم بهش میومد
    فکراتو بکن خوشحالترمون کن
    راستی اگه تونستی بچه هارو جمع کن برا ساعت12 امشب یا فردا شب
    نیگا و بلور و یاقوت و اویزون و خودتو من، اگه کسی هم از قلم افتاده خودت اضافه کن
    منتظر خبرتم
    یا حق
    یا حق

    پاسخ:
    سلام بر گل دختر ...خوبی ؟ 
    جبران می کنم خواهر خیالت راحت  .... سر کلاس شهدا که بله آخر کلاسیم ....ولی نیست واسمون افت داره گفتیم خودومون رفع افت کنیم ...باز تو کلاس معمولی تنبل باشیم بهتره تا کلاس شهدا 

    چه خبره مگه ؟!!! شرمنده که دیر شد ...کارت فوری فوتی نبود که؟!

    یا زهرا
  • کتابخانه اسلامی
  • سلام عسیسم هستم اگه هستی بیا وبم
    پاسخ:
    سلام عجیجم ...نبودم که ...حالا هستم :))
    و سلام علیک همکلاسی!
    چه طوری دختر گلم؟
    دل ما هم براتون پکید!!!
    بیا پیش ما... البته اگه هنوز من و یادت مونده! [تیکه انداختم]
    یاعلی
    پاسخ:
    و علیک سلام حاج خانم طلبه ... چه می کنی با نفس پیغمبرت؟!!!
     
    خدایی انقده دلم براتون تنگ شده که نگو 
    میام ...تیکه ننداز خواهر طلبه که اهل تیکه نیست ...یعنی لفظا بدبخت شدی دور از جونت ... از این به بعد هر  کاری کنی می زنن تو سرت که اووووووووووووووووا از شما بعیده :0
    یا زهرا
  • خادم اهل بیت (ع) ارادتمند رزمنده ها
  • بسم الله الرحمن الرحیم

     

    سلام علیکم

     

    میانه روی با مطلبی جدید تحت عنوان "دقایقی که در مترو می گذرند"

     

    التماس دعا

    پاسخ:
    بسم رب الحسین
    و علیکم  سلام
    چشم خواهر می رسم خدمتتون

    محتاجیم  
    یاز هرا
  • خادم اهل بیت (ع) ارادتمند رزمنده ها
  • به نام خدا

    سلام خواهر

    من نویسنده ی وبلاگ های چفیه و میانه روی هستم

    خانم هست و می تونید ان شاء الله سر بزنید و نظر بدید

    پاسخ:
    سلام بله خواهر 
    ممنون که اطلاع دادید ....

    باید مطالبتون رو سر فرصت بخونم ...ولی در حد گذر عالیه ...موفق باشی

    یا زهرا
  • آویزوووووووووووووووون
  • دلم از دستت خیلی پره ....اینهمه مدت نه سلامی نه پیامی :(
    یاد این شعره افتادم
    صد نامه فرستادم و آن شاه سوران
    پیکی ندوانید و پیامی نفرستاد
    آخه بی معرفت چقد دوریتو بکشیم...هان؟؟؟
    حالا خوبه همه سراغت از من میگرفتن....فک کن
    ایضا یاد این شعر افتادم
    نمی دونم چی چی چی چی
    نامه ما پاره کردن داشت اگر خواندن نداشت ؟
    بیت اولش یادم نیست حال ندارم برم بگردم پیداش کنم
    انقدر اصاب واسه آدم نمیزارن بعضیا..
    منکه میدونم حالا یه پست گذاشتی دیگه رفتی تا چهار پنج ماه دیگه ازت خبری نمیشه
    حالا به هر حال...ما همچنان ارادت داریم خدمتتون
    دوستت دارم تنبل کلاس...
    اگه تو تنبل باشی فک کن ما دیگه چی هستیم..هه
    واست بهترینه بهترین ها رو از بهترین خالق آرزو داشتم و دارم
    هر جا هستی زیر سایه امام زمان زندگی خوبی رو داشته باشی
    و ما رو بی خبر نزار خواهشا...
    بووووس
    پاسخ:
    بعله ...سلامت کو ؟ علیک سلام آبجی 

    از دست تو و این شعرات ...

    موندم تو کار ملت که سراغ منو از کی می گرفتن!!!!!!!! ...بی معرفت ترین دوست !!!..بعد این سلاما و پیامایی که می دادی کجا می ذاشتی ؟!
    نچ فردا پس فردا پست می ذارم تا دماغ بعضی ها از پیش بینیشون کمی جیلیز ویلیز کنه

    من  که تنبل باشم  شما حتما تک ماده خخخخخخخخخخخ

    حال میام تو چت اساسی حالتو می گیرم

    کارای خاک بر سری ....اووووووا
    به به
    ببین کی اومده
    سلام آبجی خانوم
    میومدیم سر میزدیما
    شوما نبودی : )
    خوبی؟؟
    خوشحالیم برگشتی
    ان شاءالله همیشه موفق باشی

    پاسخ:
    سلام خواهر 
    ممنون خواهر شما لطف داری  شما خوبی؟
    ان شا لله خدمت می رسم 
    و همچنین شما موفق و پیروز باشید 

    سلام

    چه عجب!!!!!!!!!!
    پاسخ:
    علیک سلام 

    مش رجب !!!!
    آخی...
    تا حالا کسی بهم نگفته بود طلبه! [خیلی ذوق مرگ]

    جالب بود برام، ممنونم کمیل جونم.
    فقط خواهشا غیبت هاتو کم کن، شاگرد هر چه قدر هم تنبل؛ این قدر که غیبت نمیکنه!
    یاعلی
    پاسخ:
    الهی بگردم ...می دونستم انقده ذوق می کنی زودتر می گفتم خانم طلبه 

    یعنی من الان سرم رو بکوبونم تو دیوار خوبه ؟!!!  بابا اسم وب عوض شده ...بنده هم تنبل ته کلاس در خدمت شما ....کمیل مرد خواهر
    تنبلیه و غیبتش ....یا زهرا
    من یکـــــ بی ســـواد افراطــی هســتم!

    سلام 
    منتظر حضور ارزشمندتون هستیم..
    عاقبتتون بخــیـر
    در پنــاه حــق
    پاسخ:
    سلام خدا نکنه ...بی سواد اونم افراطی 

    واسدا اومدم 

    حق یارت
  • کتابخانه اسلامی
  • سلام
    برای یاری رسوندن کلیک رنجه فرمایید
    یا حق
    پاسخ:
    سلام ...فقط یه کلیک ...نکن آبجی اینکارارو 

    اینم کلیک:)
  • کتابخانه اسلامی
  • سلام کمیل ته کلاس!!!
    مرسی که اومدی واقعا منور کردی
    با یکی از پیشنهاداتت خیلی موافقم ولی منتظرم بقیه رفقاهم بیان و پیشنهاداشونو بگن مخصوصا نیگایی که خیلی منتظرشم ولی اونم تنش خورده به بیوفایی من چندروزه خبری ازش نیست میخام دیگه اسمشو بدم روزنامه ها
    یا حق
    پاسخ:
    سلام 
    رفیق با وفا ....بابا اسمم عوض شده ...حالا ببینم تو و نیگا دست از سر این کمیل برمی دارید 
    فقط تنبل ته کلاس ولاغیر....

    خواهش می کنم ...ما چاکریم ...ببخشید دیگه همون موقع اومدم هولی اسم گفتم و رفتم حالا بازم دارم از این اسمای قشن قشن ..برات می گم

    یا زهرا
    ایول به ندا...
    بهترین اسم برای تو کمیل ته کلاسه... خخخخخخخخخخخخ
    اصلا سعی نکن اسم دیگه صدات کنم، بدجور ملکه ی ذهنم شده!
    راستی بیا پیش ما، درسته بلاگفا اومدن برا شوما افت داره، اما یه قدم رنجه کنید که بغمیم در قید حیات هستید...
    میبوسمت دوست عزیزم.
    یاعلی
  • خادم اهل بیت (ع) ارادتمند رزمنده ها

  • بسم الله الرحمن الرحیم

     

    سلام علیکم

     

    چفیه به روز است با "شوقی که زنده تر می شود"

     

    پیشنهادی برای همه آنان که می خواهند از شهدا بخوانند ان شاء الله

     

    التماس دعا

     

  • مقلدبی عمل
  • خودتم از حلق آویزوووون کنی دست از سر کمیل بر نمیدارم
    مشکلیه؟
    تازه کلی بهت تخفیف دادم که بهت میگم کمیل ته کلاس
    راستی اسم انتخاب شد خاستی بیا ببین
    یا حق
     
    سلام، خدا قوت/

    آخرین مطلب ما رو بخونید، ما رو حلال بفرمایید!
    یا علی
    سلام دوست جون خوبی؟؟؟؟

    خودمونیم تعطیلاتت بخطر درس بود فقدددد یا مثه ما مشغله دار شدی رو نمیکنی ها ها ها

    منم بعده مدتها اومدمممممممممممم
  • خادم اهل بیت (ع) ارادتمند رزمنده ها
  • بسم الله الرحمن الرحیم

    سلام علیکم

    میانه روی به روز است با "برای داشتن تعطیلات مفید،نظر شما چیست؟"

    التماس دعا

  • خادم اهل بیت (ع) ارادتمند رزمنده ها
  • بسم الله الرحمن الرحیم

     

    سلام علیکم

     

    چفیه به روز است با :

     

    "ایرانی بودن ، فقط موقع عید نوروز ؟؟؟!!!"

     

    التماس دعا

    سلام آبجی
    سال نو مبارک
    سال پر خیر و برکتی داشته باشی ان شاءالله
    التماســــــ دعـــــــا
    سلام.
    عیدتون مبارک و فاطمیه تسلیت باد...
    با اولین مطلب سال 1393 به روزیم...
    منتظر شما هستیم...منتظر نظرات شما
    منتظر حرف دل و دلنوشته شما...
    تشریف بیارید و حرف دل بزنید...حرف دل
    التماس دعا
    یا حضرت مادر(س)
    آینده متعلق به ایران است!
    ملت ایران باید خود را قوی کند!


    سلام..
    سال نو مبارک
    ان شاءالله سال پر خیر برکتی داشته باشید
    تربت بروز شد..
    منتظر حضور ارزشمندتون هستیم..
  • خادم اهل بیت (ع) ارادتمند رزمنده ها

  • بسم الله الرحمن الرحیم

     

    سلام علیکم

     

    چفیه با "شوقی که زنده تر می شود (2) " ( به مناسبت فیلم سینمایی چ )

     

    التماس دعا

    سلام

    خداقوت

    اما معلومه این وب جدید رو هم آپ نمی کنید

  • آویزوووووووووووووووون
  • وااااااااااااااااای
    خسته شدم از بس اومدم وبت و دیدم نوشتی اینم از تغییرات
    (آیکن کشیدن موهام)
  • خادم اهل بیت (ع) ارادتمند رزمنده ها

  • بسم الله الرحمن الرحیم

     

    سلام علیکم

     

    طرح "چشمان پاک" در میانه روی ....

     

    التماس دعا

    سلام و خداقوت مطالب عالی بود
    به ما هم سربزنید
    جــلـیلـی زبــان شـــمـا را نمیفـهمـد،
    ســّید محـمّـد خــاتمـی میفـهمیـد کــه...

    جــلـیلـی یک دیکــتاتور است..

    دست خــودشــان نیســت، حـق دارنـد!
    بـاور کــنیـد...

    سلام علیکم
    تربت بـروز شــد
    عاقبتتون ختم بشهادت ان شاءالله..
    اوا خواهری کجایی پس شوما؟
    چرا پیدات میست؟
    بازم که رفتی حاجی حاجی مکه؟!
    : (
    سلام
    با اجازه لینک گشتید
    عـشــق را از فـاطــمـه آمـوخــــتــم
    چــشـــم بـر دسـت کبودش دوختم

    دست او مشکل گشای عالم است
    روی او جــای لـبــــان خــاتــم اسـت

    دسـت او صـــدهـا گــره وا مـیکـنـد
    دســـت او ولله غـوغــــا مـیـکــــنــد

    عـیــــــد مبـارکــــــــــ
    سلام

    *ریخت و پاش کنید*

    ...کمی برای دل...


  • عرفان اقوامی
  • بسم الله الرحمن الرحیم 
    سلام دوست عزیزم
    به وب این بنده نیز سری بزن و نظرات خودت را درباره ی آن اعلام کن ........
    اگر مایل به تبادل لینک هستید نیز در بخش نظرات وبلاگم عنوان نمایید.
    نشانی وبلاگ من:
    ps-amol.sub.ir
    aghvami.sub.ir
    منتظرتان هستم
    یا علی (ع)
    التماس دعا - برای ظهور حضرت حجت (عج) صلواتی عنایت کن!
    خدا نگهدار
  • آلبالالیلوالا
  • سلام حاج کمیل.
    اومدم یه خبر بدی رو بهتون بدم...
    همین چند روز پیش، جامانده عمرش و داد به شما.
    تو وصیت نامه اش هم نوشته بود که به شما بگیم خیلی دوستتون داره... همین طور نداجون رو.
    برای جامانده طلب عفو کنید، شما خیلی مومن هستید.
    ممنون میشم به وبش بیاید، قراره از این به بعد من وبش رو ادامه بدم.
    به قول جامانده: یاعلی
    سلام
    *شما را دعوت می کنم به حریص بودن....


    http://zareh.blog.ir/post/401

    اوهوم اوهوم اوهوم
    گلوم خفه شد از بس تو اینهمه گردو خاک سرفه کرد
    نمیای تا کارگر بگیریم واست خونه تکون یکنن
    سلام

    ان شا الله سود ببریم...

    امام هادی علیه السلام

    أَلدُّنیا سُوقٌ رَبحَ فیها قَومٌ وَ خَسِرَ اَخَرُونَ 
    دنیا بازاری است که پاره ای از مردم در آن سود برند و پاره ای دیگر زیان کنند. 
    (مستدرک الوسائل، ج9 ، ص 512) 
  • ... خادم الزهرا

  • امام زمان (عج) چشم بینا، گوش شنوا، زبان گویا و دست گشاده خداوند است. «سبب غیبت امام زمان (عج) خود ما هستیم» لازم نیست که انسان در پی این باشد که به خدمت حضرت ولی عصر (عج) تشرّف حاصل کند؛ بلکه شاید خواندن دو رکعت نماز، سپس توسّل به ائمه (علیهم السلام) بهتر از تشرّف باشد.
    " آیت الله بهجت "
    اگر آبرو میگذاری به پایش
    یقینا یقینا گرفتار یاری...!!!
  • یاقـــــــــــوت ســـــــــرخ
  • اگر " حســـــــــــین " نبود " حقیقت " ضریح نداشت.....

    سلام

    میلاد ارباب بر شما مبارک.

     

    بی وفا.....کمیل بی وفااااااااااااااااااااااا کجایی؟؟؟هاااااا

  • سفیـــر نـــور

  • اگر اراده کنی که خودت را حفظ بکنی

    پروردگار هم هنگام ارتکاب گناهان ، برای تو ایجاد مانع می کند

    « مرحوم آیت الله حق شناس (ره) » ˙·٠•♥

    ٠•♥٠•♥٠•♥٠•♥٠•♥٠•♥٠•♥٠•♥٠•♥٠•♥٠•♥٠•♥٠•♥


    سلام همسنگر


    التماس دعا :(


    یازهرا(س)


    سلام :)
    آپ جدیدمون..
    زندگی به سبک اسلامی یا اخرالزمان...؟
    لینک 
    عمرا اگه باورم بشه که برگشتی وب
    همچین که دیدم آمارت از 12 شده 37، 4برابرش شاخ دراوردم
    حالا باوفا چرا آپ نکردی
    یعنی عمرا بتونی حرس ندی منو
    ولی اشکال نداره همینکه تا اینجاهم پیش اومدی به ایندت امیدوار شدم!!!!!!خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ


    پاسخ:
    به به ...سلام خانم
    چه خبرااااا مشهدی؟
    زیارتت قبول
    بر می گردم .....اندکی صبر عزیزم
    می دونی برای هر چیزی صبر زیاد تر باشه لذتش بیشتره
    منم می خوام لذت وصال من براتون چشیدنی باشه ابجی خخخخخخخخخخخخخخخخ
    یعنی ستنگ پای قزوین پیش پات لنگ میندازه
    دختر اینهمه اعتماد به نفستو چطوری تو حلقم جابدم من!!!
    زودتر بیا که یه عالمه تعریف از مشهد برات دارم
    فدای تو بوس بوس
    پاسخ:
    خخخخخخخخخ

    بذار ماه مبارک رمضان هم واسه خودم باشم یه ماه دیگه برمی گردم می ترکونم قول فول
    منتظر حرفای شیرینت هستم 
    التماس دعا
     فدات
    یعنی ماه رمضون نمیخای بیای که نکنه یه موقع بین شب زنده داریات یه التماس دعا بگیم
    واه واه وا ه  مردم چه خسیس شدنااااااااااااا
    بلا به دور
    این شبا جدای از شوخی خییییییییییییییییییییلی دعام کن
    تو بد شرایطی گیرکردم
    دعا کن خدا بهم صبوری و حسن خلق بده

    عه
    پس کجایی تو دختر؟؟
    :/
  • آلبالالیلوالا
  • اه اه اه .... چه قدر اسم این پستتون تکراری شده خانوم!
    فک کنم این نوشته رو یه جایی دیدم، بله سالها پیش بود ... آره یه کتیبه ای پیدا شده که روش نوشته: «اینم از تغییرات»!

    با خودم گفتم اومدی مشهد ، رفتی حرم ، یه کم قول و قرار گذاشتی با امام رضا جونم، دیگه بدقولی نمیکی.... دیدم نه !
    با خودم گفتم اومدی من و دیدی، یه کم تحت تاثیر هاله ی نور صورتم شدی و دیگه دل تو دلت نیست که باهام بِچَتی.... دیدم نه !
    باشه یه ماه رمضون رو هم صبر میکنیم؛ دیگه چی؟

    (دو دست در مو ،در حال کشیدن!)

    یاعلی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">