کلاسـ جبـــــــــــــــــــــــــــرانیـ

کلاسـ جبـــــــــــــــــــــــــــرانیـ

همیشهـ تنبلـ تهـ کلاسـ بودمـ
تو همهـ یـ کلاســـــــــــــــــــا
تو همهـ یـ درســــــــــــــــــــا
.
.
.
حتی تو کلاسـ عاشقیـ ...

پربیننده ترین مطالب

از کانال تا کلاس

يكشنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۲، ۰۶:۲۰ ب.ظ

سلام

یعد از مدتی دور بودن از فضای نت و وب دوباره برگشتم تا رسالتی رو که به گردن دارم انجام بدم تو این مدت به خیلی چیرها در مورد اینترنت فکر کردم به آسیب ها و محاسنش 

به هر حال بین موندن و بستن وب بد جور دو دل بودم ...تا این روزای محرم ...البته می دونم که روزای خوبی برای شروع دوباره نیست ولی من به فال نیک می گیرم و حسینیش می کنم

ان شاءلله که مثل حسینیه ی دلم ماتم زده باشه 

تو این مدت تصمیماتی هم گرفتم ...از عوض کزدن اسم وب و تا محتوای مطالب....الان اگه دوستم آویزون بود می گفت خدا به داد برسه

اولبن تصمیم : از اون جایی که هویت بنده به عنوان خانم مشخص شده و در ضمن شوخی هایی دلچسب هم با خانم های وب نویس داشتم از این به بعد به هیچ عنوان جواب کامنت های آقایون رو نمی دم ...بله یکی از آسیب های نت همین بی پروایی در صحبت کردن خانم ها و آقایون هست

وب نویس هایی که می دونم خانم هستن که هیچ ولی وب نویس های محترمی که هویت و جنسیتشون مشخص نیست حتما تو کامنت خصوصی یا عمومی جنسیتشون رو اعلام کنن در غیر این صورت نه جوابی از بنده دریافت می کنن و نه تو وبشون کامنتی می ذارم ...و وب نویس های آقا هم واقعا عذر می خوام ...البته این به این معنی نیست که وبشون سر نمی زنم طبق رسم گذشته هر کس سر بزنه بنده هم همین کار رو می کنم ولی کامنتی نمی ذارم

پی نوشت: جا داره از همه ی دوستانی که تو این مدت پیگیر حال بنده بودن تشکر کنم هر چند که نمی تونم جواب خوبی هاشون رو بدم  جبران کنم

پی نوشت:شاید باورت نشه که تو این فضا برام مهم تر از هر کسی هستی ای کاش می فهمیدی(مخاطب خاص)


پی نوشت:این کتیبه هیچ وقت برای من تکراری نیست..سیاهی ماتمت را دوست دارم




  • موافقین ۶ مخالفین ۰
  • ۹۲/۰۸/۱۹
  • ۲۲۳۸ نمایش
  • تنبلـ تهـ کلاسـ ...

نظرات (۴۵)

  • سید ابوالفضل (حدیث یار)
  • سلام
    من برای اولین بار هست به وبلاگ شما سر میزنم
    سعی میکنم روزانه چند وبلاگی رو جست وجو کنم و مطالب اون رو بخونم
    نمی دونم چه اتفاقاتی برای شما افتاده
    همیشه جنگ وجود دارد
    و الان هم در جنگ نرم هستیم ، جنگی که خیلی دشوار و پنهان است و دارد جوانان ما رو با خودش جذب میکنه
    و من از شما درخواست میکنم هدف خودتون رو بالاتر ببرید و ببینید که دشمن چگونه در فضای مجازی دارد کار میکند و وبلاگ شما خودش یک سنگر است
    فعالیت خودتون رو بالا ببرید
    اما حواستون به اصول و اعتقاداتتون باشه
    ----------------------------------------------------------
    اگر منت گذاشتید به مطالب بنده هم یک نگاه بندازید
    التماس دعا
    یاحق

  • آویزوووووووووون
  • سلام علیکم و رحمه الله
    خدا رو شکر که بلاخره کمیل خان جان پیداش شد و ما رو از نگرانی در آورد
    بله که خدا به دادمون برسه
    اصن به نظر آویزووووووووووووووونی بنده این مدت که نبودی آرامشی بود قبل از طوفان
    خدا به داد آویزووووووون بیشتر از همه برسه
    خوشحالم که برگشتی....
    منتظر تغییرات هستیم اونم از نوع اساسی
    خیلی التماس...دعامون کن
    بووووس
    پاسخ:
    سلام بر اویزون جون خودم ....خوبی ؟
    واقعا خدا به دادت برسه چون زین بعد برات برنامه هایی دارم اساسی
    حیف که دو روز از عاشورا بیشتر نگذشته وگرنه جواب این طوفانت رو می دادم

    منتظر باش که همه ی عمر  را در انتظار بگذارنیم هم کم است

    محتاجیم به دعا
    یا زهرا
    سلام خواهر جان..
    خوش اومدی..
    : )
    پاسخ:
    سلام آبجی :))
    ممنون خواهری ...شما خیلی خوش اومدی به وب حقیر بنده:)
    سلام دوستم..... رسیدن بخیر!

    من موندم تو کار تو!!! عجبا.... به من میگه بی وفا ... واقعا عجبا!

    در مورد این پستت بگم که اون جواب ندادنت به آقایون واقعا زیاده رویه!

    میتونی تو جواب دادن رعایت کنی و اگه کسی هم بد کامنت گذاشت تذکر بدی بهش!

    این نظر من بود ولی از قدیم گفتن 4 دیواری اختیاری.... هر جور راحتی!

    شهادت امام زین العابدین (ع) رو هم بهت تسلیت میگم!

    التماس دعا
    پاسخ:
    سلام بر بلور جون بی وفا 

    بلعه دیگه شما دست بی وفاها رو هم از پشت بستی...بگو چرا تا بهت بگم!!!

    به قول خودت چهار دیواری اختیاری (شکلک زبون درازی)

    ولی زیاده روی نیست ...خیالت راحتــــــــــ ...اصلا چه معنی می ده من جواب کامنت هایی رو بدم که رعایت نمی کنن؟!!! بعله دیگه ....
    محتاجیم به دعا
    سلام گل من!
    چه عجب بابا...!
    ما که یادمون نرفته بود یه دختری هست که لنگه نداره... ولی انگار شما یادت رفته بود!
    بدونی چه قدر با ندا حرفت و میزدیم! شاید باورت نشه... که بیخود کردی ! دروغم کجا بود!؟
    [خیلی خیلی خوشحال] یعنی دهن وبلاگ زیبات و آخر خودم سرویس میکنم که شکلک نداره!
    ولی خودمونیم کمیل اینجا بدون تو و ندا اصلا فاز نمیده داداش!
    منم که بی معرفت شدم از نوع درجه یک ... اگه نظر ادی یه هفته بعد دو کلمه جوابش و بهت دادم دلگیر نشو .... نه که درسامون شروع شده و همکار شدیم[خیلی خفن خوشحال]
    بگردم روی ماهت و که دلم از دوریت شده بود قد سولاخ جوراب هاچ!
    به مخاطب خاصتونم سلام برسونید... بابا تغییرات شگرف! [خیلی حال داد بهم، شکلک خاصی مَدّ نظرم نیست، خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ]
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام ...ننه جون ...
    همچین می گی گل من انگاری سی چل تا پیرن پاره کردی و ما تو لباس نوزادی موندیم ولله به خدا...

    تو و ندا !!! عمـــــــــــــــرنیاش ...خخخخخخخ
    شکلک نداره که نداره ...همینیه که هست ...هر چی باشه از بلاگفا ابتدایی بهتره (ایکون خودبرتر بینی و قیافه اومدن)
      
    اون که بعله ...بدون من اصلا فاز نمی ده ولی بدون ندا رو شک دارم خخخخخ
    همکار شدی ؟!!! یعنی اومدی تو کار ضرب ضربا ...؟!!! جون من ؟!!! بی خیال بابا ...دیگه نون و آب تو این کارا نیست که هه ...بسی خوشحال  شدم...ولی بیخود دو هفته بعد دو کلمه جواب رو می گم(خیلی خفن خوشحال تر)

    سلامت باشید 
    یا زهرا
    سلام
    منم اولین باریه که اینجا سر میزنم.
    فقط پست اول رو خوندم.
    اما از اسم وبتون خوشم اومد....
    امید که سربازان خوبی باشیم.
    پاسخ:
    سلام ...خیلی خوشحال شدم که قدم مجازیتون رو گذاشتید ....و خوش امدید
    ببخشید اینجا سوت و کوره اینجوری نبود قبلنا

    از اسم خوشتون اومد ؟!!! داره عوض می شه که !!! (آیکون ناراحتی و تاسف)

    ان شاءلله شما سربازان دست مارو هم بگیرید 
    یا زهرا

    سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

     

    خداااااااااای من آیا این کمیل است که این سطور را نگاشته است؟؟؟؟(الان دوست دارم شیشه کام÷یوترمو خورد کنم!!! من شکلک میخوااااااام)

     

    بابا دمت گرم دختر با این تصمیم جهادی

     

    من از عمیق ترین اعماق وجودم خوشحال شدم برگشتی.... درسته واست کامنت نذاشتم زیاد مدتی که نبودی اما باور کن میومدم سر میزدم اما می دیدم ای دل غافل هنوز کمیل خانوم ما دلش واسه رفقاش تنگ نشده....

     

    خب چه خبر از کجا؟؟؟ زود میای همه ی اخبار این مدتتو میگیا.... تو مسجد دیگه دزد نگرفتید؟؟؟؟(ههههههههه)

    پاسخ:
    سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام بر یاقوتی ...خوفی؟ 

    آری این کمیل است و دیگر هیچ ....خونسردیت رو حفظ کن بالام جان ....چرا خشونت ...گرون شده الان کامی جون 

    ای ول به ولت که از تصمیمم خوشت امد ...عاقا قراره اینجا انحصارا مال خانم ها بشه و بس ...فرقه ی جدید پایه گذاری شده در توسط بنده ...زن سالاری دینی خخخخخخخ (مزاح بودا اهل فضل بر نخوره احیانا)
     ممنون  از سر زدنت آمار رفت امد ها رو دادم ...ای پی ها ثبت شده ....هه

    خبر که زیاده ...کلی مطلب هم نوشتم ...بذار این میان ترما رو رد کنم ....(آیکون گریه) دزد هم گرفتیم ...مگه می شه بدم جنجال باشه این کمیل

    ممنون که اومدی در اسرع وقت میایم
    سلام 
    حتما تو برنامه هات و تغییرات،اینم باشه که بی معرفتیتو ترک کنی:(((
    خیلی ازت ناراحتم!!!!
    خوبه که برگشتی:-*
    پاسخ:
    سلام مهتاب جونی ...بابا خوش معرفت ....
    انصافا دیگه ...دست پیش رو می گیری پس نیفتی 
    مهتاب جان ...وب رو که دیدی ...یاهو هو یه مدت تعطیل ...شماره هم عوض شده ...اومدم یاهو شماره برات پی ام می ذارم
    ناحارت نباش دیگه ...خوب؟
    اصلا میام یاهو اونجا خصوصی باشه؟
    سلام

    منتشر شد....*نمک*

    http://zareh.blog.ir/post/213
  • قلمداد ظهور
  •    من اینبار می خواهم زودتر(روضــــــــــــــــــــه) را شروع کنم.
    سلام آبجی...
    عزاداریتون قبول..
    آبجی به برو تو وب دوستان اطلاع بده که دوباره اومدی..
    شاید خبر ندارن؟
    : (


    بروزیم با موضوع "تاثیر موسیقی بر روان موزیسین های معروف جهان "

    التماس دعا...
    یا علی...
    پاسخ:
    سلام خواهر ...قبول حق ..آره خیلی ها خبر ندارن ... یه چند تایی رو رفتم حالا بقیه اش واسه بعد 

    چشم میام ممنون از دعوتت و همچنین توجه ات :)
    محتاجیم 
    یا زهرا

    سلام.

    به  دل پاک شما غبطه میخورم.

    فقط .

    همین.

    پاسخ:
    سلام

    دل پاک؟!!! نه آبجی اشتباه اومدی ...دل پاک بود اوضامون این نبود

    همین.
    ممنون که اومدی
    سلام کمیل جان خوبی؟ خوشی؟ 
    من تو این مدت که نبودی بهت سر زدم ولی کامنت نذاشتم
    البته دورادور هم جویای احوالات شما بودم 
    خیلی تصمیم جالبی گرفتی ان شاء الله ثابت قدم باشی
    کمیل جان حالا دیگه یعنی به وب سربازا هم سر نمی زنی؟
    فکر نمی کنم این تصمیم مانع از این باشه که شما در وب سربازا مطلب بذاری 
    در هر صورت خوشحال شدم که برگشتی 
    خدا رو شکر فکر کردم دیگه نمیای جات خیلی خالی بود 
    شما که به ما سر نمی زنی ولی عیبی نداره من بازم تو وبت میام به نظرم از این بعد این وبلاگ صفای دیگه ای داره البته قبلاً هم صفا داشت ولی به نظرم الان صفاش دو چندان شده ببخشید کامنتم طولانی شد 

    در سایه حضرت ارباب بابا حسین(ع)
    یا زهرا(س)
    پاسخ:
    سلام بر آبجی خودم...خدایی برای بچه های مقر سربازان دلم یه طور خاصی تنگ شده بود

    میام ان شاءلله ...یه مدت سرم شلوغه ...دوباره یه وقت ازاد گیر بیارم مقر رو یه سر و سامون می دم ...قالب که ترکیده بود ....هیچ کس هم نبود درستش کنه ....فعلا یه قالب گذاشتم تا بعد میام بقیه ی کارا رو می کنم ...

    اره اینجا دخترونه بشه یه صفایی دیگه ای داره

    ممنون که سر زدی
    یا زهرا
  • محدثه نیک سرشت
  • سلام علیکم.

    ممنونم از اینکه به ما سر زدید...

    سپاس گزار لطف تان هستم.

     

    التماس دعا،

    یا حق.

    پاسخ:
    سلام خواهش می کنم خواهری

    محتاجیم به دعا
    یا زهرا
  • بهروز دلاور
  • باسلام 
    در کلبه کوچکمان پذیرای حضور گرمتون هستیم
  • طلبه امروزی
  • سلامی و درودی

    من دوباره برگشتم ... بروزم با مطلب «بازگشت» ، دلیل غیبتم را نوشته ام ... دوستانی که ما را لینک کرده اند ... آدرس وبلاگ قبلی را حذف و آدرس این وبلاگ را جایگزین کنند . + مباحثی درباره «آزادی بیان»

  • کتابخانه اسلامی
  • سلام آجی

    ای به روح بلاگ بووووووووق

    چرا این مدت نمیذاشت برات نظز بذارم؟آبجی یه خبر برات دارم در حد هلو حالا بشین تو خونه و آپ نکن!!

    قدیما یه طرف مورد نظری بود در حد لالیگا چِندش ، پست حلالیت گذاشته میخاد بره کربلا!!!

    ای خدا بده شانس وسعادت و پول و موقعیت....

    آقا جون بطلبون روزمیلادت ماه عسل کربلا

    بلند بگو آآآآآآآآآآآآآمممممممممممممیییییییییییییییییییییییییننننننننننننننننننننننن

     

    سلام کمیل خان

    حال و احوالتون چطور بید؟ بر وفق مراد بید؟ نیستی؟ محو محو شدی؟ شایدم خاموش میای زبل خان!
  • یاقـــــــــــوت ســـــــــرخ
  • یلدای ما بگذشت با یک هندوانه

    یلدای زینب بود و طعم تازیانه

    یلدای ما با هم نشستن شب نشینی

    یلدای زینب بود و باسر هم نشینی

    یلدا چقدر در قوم ما حساس گشته!!

    وقتی به روی نی سر عباس گشته

    جایی که اهل بیت پیغمبر اسیرند

    جا داشت عشاق حسین یلدا نگیرند....

    امشب سلام بر حسین (ع) را فراموش نکنید....

    التماس دعا[گل]

    سلام و خسته نباشید.

    رهبر معظم انقلاب:حوزه فضای مجازی به اندازه‌ی انقلاب اسلامی اهمیت دارد.
    .............................
    با پستی جدید در خدمت شما هستیم.

    در پناه خدا
    موفق باشید
     سلام... اربعین تسلیت
    ************************
      شرح حدیث....آیت الله آقا مجتبی تهرانی رحمه الله علیه....
    رُوِیَ عَن عَلِیِّ اَمیرِالمُومِنینَ عَلَیهِ السَّلامُ قالَ:
    کَما اَنَّ الشَّمسَ وَ الَّلیلَ لا یَجتَمِعانِ کَذلِکَ حُبُّ اللهِ وَ حُبُّ الدُّنیا لا یَجتَمِعانِ[1]
     
    ترجمه حدیث: حضرت امیر المؤمنین علی علیه السلام فرمودند:
    همان طور که خورشید و شب با یکدیگر جمع نمی­شوند، محبّت و دل بستگی به خداوند نیز با محبّت و دل بستگی به دنیا جمع نمی­شوند.
     
    شرح حدیث: خیلی زیبایی در این روایت دیده می­شود. انسان اگر بخواهد بفهمد حبّ به خدا دارد یا نه، راهش چیست؟‌ این امری نیست که هفته­ای و ماهی یا سالی یک بار پیش بیاید، بلکه انسان در هر روز چندین بار بر سر دو راهی دنیا و آخرت قرار می­گیرد؛ آن هم نه فقط بُعد وجودی او، بلکه تمام ابعاد وجودیش مثل قلب، عقل، اعضاء و جوارح، دست، پا، زبان، گوش، چشم و حتّی خطورات ذهنیّه او مثل دروغ، غیبت، تهمت، مال حرام خواری، نگاه به نامحرم و... انسان ببیند کدام را انتخاب می­کند امر الهی را انتخاب می­کند که نور است، یعنی محبّت و دوستی به خداوند را، یا این که معصیت را انتخاب می­کند که ظلمت و تاریکی و محبّت و دل بستگی به دنیاست؟
    ‌ نور و ظلمت در یک جا جمع نمی­شوند و دل ظرف محبّت خداوند است و دو شیء و دو چیز در او جای نمی­گیرد، محبّت و دل بستگی به خداوند یعنی نورانیّت، نشاط، آرامش، برکت، نیکوکاری. و محبّت و دل بستگی به دنیا، یعنی ظلمت، تاریکی، اضطراب، افسردگی، فساد، گناه و معصیت. حالا انسان ببیند در شبانه روز زندگی خود چه چیز را انتخاب می­کند؟‌ این از عمل انسان معلوم می­شود. آیا دل را در اختیار صاحب خانۀ با محبت خود و انجام فرامین او قرار داده­ایم؟ یا اینکه با نافرمانی، معصیت و گناه صاحب خانه را از دل بیرون کرده به مستأجر و یا بالاتر به غاصبی که محبّت دنیا و شیطان است داده و دل را بیمار کرده­ایم؟
    انسانی که کارهای شیطانی انجام می­دهد و می­گوید خدا را دوست دارم، حرفش یک دروغ و فریب شیطان است. او دل را به شیطان تحویل داده است. البته چون خداوند کریم، مهربان و توّاب است، انسان می­تواند با توبه و انجام اعمال نیک دل خود را از شیطان پس گرفته و ظرف محبّت خدا کند.
    [1]غرر الحِکَم و دُرر الکَلِم، صفحه 141، روایت 2513
    ****************
      آقا مجتبی...
     
  • فاطمه (سرباز صفر)
  • سلام فرمانده
    خوبی 
    خیلی دلم برات تنگ شده
    یه وبلاگ درست کردم 
    اگه دلت خواست بیا
    سالروز رحلت پیامبر مهربانی، محمد مصطفی(ص) و نواده ی بزرگوارشان امام حسن مجتبی(ع) بر شما تسلیت باد!
  • ♥معبر سایبری بی سنگـــ♥ــر♥

  • آه و واویلا، که چشمان پیمبر بسته شد
    باب وحی و خانۀ زهرای اطهر بسته شد
    دست فتنه، باز شد بازوی حیدر بسته شد
    هم عزای مصطفی، هم غربت شیرخداست

    منتظر حضورتــونیمـــ....♥☻♥☺♥[گل]


  • خانوم گل
  • سلام خانومی
    خیلی اتفاقی با وبت آشنا شدم
    ولی حس خوبی بهش داشتم دوست دارم اتفاقم تبدیل به تکرار بشود
    موفق باشید.
    به وب تازه متولد شده من سری بزنید
  • خادم اهل بیت (ع) ارادتمند رزمنده ها
  • اعوذ بالله من الشیطان الرجیم

    بسم الله الرحمن الرحیم

    سلام علیکم

    حلول ماه ربیع الاول مبارک ان شاء الله
    خدا رو شکر میانه روی شروع به کار کرد

    ان شاء الله مفید واقع شود برای همه و برای من

    التماس دعا
    خواهر شما

  • تـــا به تـــا
  • سلام

    حضرت یوسف بارها به خود می گفت که آیا با وجود برادران تنومندی که من دارم کسی جرأت آسیب زدن به من را خواهد داشت؟

    وقتی برادرانش او را به چاه انداختند فهمید جز خدانباید به کسی امید داشته باشد

    =======================

    به دیدن وبلاگ ما هم بیایید

  • مانسل سومی ها /رها
  • هر جمعه پلک ها سنگین تر از قبل و خواب ها عمیق تر و طولانی تر

    بیا که ترسم به کما روم

    اللهم عجل لولیک الفرج

    تعجیل در فرج مولا و سلامتی ایشان و نائبشان امام خامنه ای صلوات

    سلام خواهری
    باز کجا غیبت زد؟!!
    چند وقتیه نیستی که باز؟
    : )
  • کتابخانه اسلامی
  • سلام واقعا چه عجبم برای این همه غیبت و این حضور کمه
    کجایی بابا! واقعا نکنه زبونم لال الزایمر گرفتی و یادت رفته رفقایی هم داری؟
    نکنه ازم دلخوری که جواب همه رو دادی جز من؟
    بالاخره که فراموشت نکردیم و هرروز منتظریم افتخار بدی و بیای وبم
    پاسخ:
    سلام ...اواااااااااااا ...خوب خصوصی داده بودی ...جواب سی ام خصوصی رو چطو بدم آخه دوستم ؟!!:0 
    سلام.
    عیدتان مبارک و خجسته....
    ****
    گل سرخ...
    http://zareh.blog.ir/post/297

  • چریک جامانده
  • سلامممممممممممم بر کمیل جان
    خوبییییییییی آبجییییییییییی
    کجا بودی این مدت همش حالتو از جامانده جان پرسیدم
    خلاصه خوب شد که اومدییی
    بابا تغییراتتو عشق است
    ان شالله موفق باشی
    پاسخ:
    سلام ....بازم به  وفای تو ....

    کو تغییرات ؟!!!


    با سلام
    تصاویر خام شهید مدافع حرم سردار شهید محمود رضا بیضایی (حسین نصرتی)
    در www.galam.blog.ir
    ضمنا خوشحال میشم اگه افتخار تبادل لینک بدین
  • چریک جامانده
  • سلاممممممممممممممممممم
    کجایییییییییییییییییییی
    پاسخ:
    سلام همینججججججججججججججججججججا
  • حلقه تربیتی شهید اسماعیل زاده تسوجی
  • با سلام دوست عزیز
    لطفا نظرات ، پیشنهادات و انتقادات خود را در مورد سه فعالیت اخر حلقه را برایمان ارسال کنید.
    نظرات سازنده شما باعث دلگرمی ماست
    با تشکر
    سلام علیکم... به به چه عجب جامانده خانوم از این ورا.... ؟!
    بله دیگه؛ بالاخره افتخار دادم به وبلاگ تعطیلت ! [خیلی خیلی مشعوف]
    برا چی پست جدید نمیذاری زیبای خفته؟
    اون از ندا که پر پر شد، رفت!
    اون از تو که سه سال پست جدید نذاشتی هی گاهی اوقات میای به من میگی بی وفا شدی برا چی نمیای و ضد حال های اساسی متعاقبا [خیلی خیلی شوخی]
    اینم از من، شدم عین این بچه خنگای کلاس، هیچی به این کشتزار خشکیده نمیرسه که ازش دو کلمه دریافت کنیم بچاپیم تو وب! [کنایه دار بود.]
    به قول شما از وقتی رفتیم تو کار ضرب ضربا مغزم پُکیده!
    دیگه تراوشات ذهنی ندارم حاجی.... عجب سخته دختر!
    دعا کن طاقت بیارم.... همه میگن سختیش همین ترم اول هست.. بعد می افته رو غلطک!
    راستی کمیل یه حرکتی برو دیگه بچه ها همه به خواب زمستانی فرو رفتن....
    ما منتظریم فرمانده! [احترام نظامی]
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام خواهری

    زیبای خفته ات رو بچسبم یا فرمانده ات رو ؟!!! :))
    هر دوشو عشقه 
    جوابت هم مفصل تو چت 
    یا زهرا


    سلام
    به روزم با دیالوگهای جامانده از سریال بوی باران (طنز)
    یاعلی
    سلام
    خدا قوت
    چند مطالب خواندنی قرار داده ام....... تشریف بیارید...!
  • حلقه تربیتی شهید اسماعیل زاده تسوجی
  • سلام دوست عزیز
    بروزیم و منتظر حضورتان
  • مظهر زیبایی
  • سلام بزرگوار ...خدا قوت ...
    با یه پست ویژه بروزم خوشحال میشم بهم سر بزنین ...
    موفق باشین
    یا حق[گل]

  • کتابخانه اسلامی
  • روش گرم کردن محیط خانه!!!
    اپم
    قدم رنجه فرمایید
    پاسخ:
    اوا ...چه سرد !!!! امیدوارم آپت گرمای اربین بردن کلام سردت رو داشته باشه

    سلام/ خداقوت
    اگه ممکنه ما رو لینک بفرمایید...
    شما با افتخار لینک شدید....
  • کتابخانه اسلامی
  • إإواااا عسیسم خب کلیک رنجه میکردید تشریف میاوردید وب خودم اونجا رو با جوابتون مزین میفرمودید
    [آرامش قبل از طوفان]
    جان من بیاید هممون یه ماه مونده به عید از خواب زمستونی بیدار شیم مث قبل شیم این چه وضعشه اخه وبامون شده عین کویر لوت
    زشته برا بچه های ارزشی نویس یکی بیاد یه خرده رگ غیرتمونو متورم کنه شاید حرکتی شد 
    پاسخ:
    ببشخید دیگه عسیسم ....این کلیک رنجه برایمان گران آمد فدایتان شوم
    پووووووووف الان با من بودی ارزشی نویس قهقهه

     زین پس وب بنده رو ببینی نمی گی ارزشی نویس
    خونه ات رو جمع و جور کن که اومدم
  • خادم الشهدا
  • منم اون تصویر رو دوست دارم!

    باز این چه شورش است که در خلق آدم است..

    باز این چه نوحه و چه نوا و چه ماتم است...

    السلام علیک یا ابا عبد الله الحسین

  • تاج سر اقایی
  • خیلی باحالی
    پاسخ:
    با حالی از خودته...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">