کلاسـ جبـــــــــــــــــــــــــــرانیـ

کلاسـ جبـــــــــــــــــــــــــــرانیـ

همیشهـ تنبلـ تهـ کلاسـ بودمـ
تو همهـ یـ کلاســـــــــــــــــــا
تو همهـ یـ درســــــــــــــــــــا
.
.
.
حتی تو کلاسـ عاشقیـ ...

پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

کارمند بانک را آرزوست

يكشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۳۶ ق.ظ
یا محبوب قلب شیدایی

سلام ...
با دوستم در مورد موضوع پایان نامه و تحقیق صحبت می کردیم...می گفت که موضوع رضایتمندی از زندگی رو انتخاب کرده 
برام جالب شد ...تا حالا از نظر تحقیقی و پژوهشی بهش نگاه نکرده بودم
فکر اینکه از زندگیم راضی هستم یا نه بد جور درگیرم کرد تا اینکه به یه آیه برخوردم ، زیبا و بسیار قابل تامل:
{لکیلا تأسوا علی ما فاتکم و لا تفرحوا بما آتاکم} آن گونه باشید که اگر چیزی را از دست دادید ، تاسف نخورید و اگر چیزی به شما دادند شاد نشوید.
یاد این کارمندای بانک افتادم  و تو این یه مورد بهشون غبطه خوردم....وفتی می ری بانک و پول پرداخت می کنی حالا هر چقدر هم که باشه از گرفتنش خوشحال نمی شن ...فردای اون روز اگه بری پولی رو دریافت کنی بازم ناراحت نمی شن ...کلا برای دادن و گرفتن پول بی تفاوتن چون می دونن این همه پول مال خودشون نیست و امانته 
فکر می کنم اگه اینجوری به زندگیم نگاه کنم بیشتر احساس رضایت می کنم...اون موقع تو دشواری و سختی های زندگی حس درخت نتومندی رو دارم که گنجشکی روش نشسته نه شاخه ی نازک 
وقتی بتونم برای مشکلات بزرگ صبر پیشه کنم ، صد در صد مسائل جزئی تو روحیه ام تاثیری نداره

پ.ن: باید مثل بزرگ مرد شهادت روحیه ام رو قوی کنم بزرگ مردی که در زیر شمشیر دشمن احساس رضایت کرد و خدا رو شکر گفت
پ.ن: دلم می خواد اینجوری به گنبدت نگاه کنم....آخه کی آقا جون



آخه این انصافه : تو این یه ساعت 60 نفر بازدید کننده ولی یه نفر کامنت گذاشته:((
بی ربط نوشت : دوستانی که عضو بیان هستند زحمت لایک رو هم بکش دیگه و دوستانی که عضو نیستن می تونن به راحتی عضو شن ، هم از خدمات سایت می تونن استفاده کنن هم برای نظر دهی راحت ترن برای عضویت کلیک کن

نظرات (۲۷)

سلام دوستم!
این نگاه متفاوتت کشته من و ...!
عین خودمی ها... [شکلک خیلی بچه پر رو و از خود راضی!] از همه چی سوژه میگیری!!!
خیلی برام جالب بود.. واقعا بعضی اوقات حتی اگه کفران نعمت نکنیم؛ اما در مقابل شکرگذار هم نباشم و سکوت کنیم؛ به نظر من نوعی نارضایتی محسوب میشه!

انشالله که عاقبت به خیر بشی دوستم...
بابت اون حرکتم... سپاس.
یاعلی



پاسخ:
سلامی دوباره ...
نگااه متفائت رو که الحق درست گفتی ..خدایی نگاهم به هر چیزی با بقیه فرق می کنه
عین خودمی هم پرو نشی درست گفتی خخخخخخخ
ان شاءلله
و خواهش
یا زهرا

 یعنی همه آزادند که برده باشند

 و اگر از این حق استفاده نکنند، کشته خواهند شد.


  • چریک جامانده
  • سلام
    راستش خیلی تلاش میخاد که ادم بتونه اینجور باشهخ
    خداشاهده من وقتی چیزی بهم میدن اینقدر خوشحال میشم که میخام بال در بیارم .برعکس وقتی هم ازم چیزی بخوان خیلی ناراحت که نه ولی خب ناراحتم میشم.
    راستی ابجی نوشتی 60تا بازدید کننده داشتی ولی یه نظر .خب همه که مث من نیستن بهشون سر نزنی ولی بیان هم مطالبو بخونن همه نظر بدن.
    کلا صله رحم تو ذاتمونه .
    پاسخ:
    سلام ...فدای تو آبجی...حق داری اگه نظر ندی ولی می دونم که انقدر دلت پاکه و اهل تلافی نیستی نظر رو می دی 
    باور کن به هیچ کس سر نزدم یه ده روزی می شه ببخش دیگه 
    الان این انگشت مبارک رو رو چریک جانم می فشارم 
    کمی صبر کن خواهر که اومدم
  • چریک جامانده
  • سلام بر گل دختر

    خیلی خوش اومدی میگفتی گوسفندی چیزی قربونی میکردیم

    منور فرمودین محفل مارو

    پاسخ:
    سلام دوست جونم ...بعد این همه مدت اومدم گوسفند؟!!! نمی دونی من خود شیفته ام ...یه شتری ، گاوی چیزی ، آخه گوسفند هم شد قربونی!!!
    منور رو که بله فرمودم ....بابا نزن این حرفا رو ...باد می کنم نمی  تونی جمم کنی...خخخخخخ

    نویسنده ی محترم وبلاگ

    شما دعوتید به میل نمودن چند حبــــــــــه قند و ... خواندن یک خاطره ی شیرین/

    + نظر بدید یا نه، زیاد فرقی نمیکن!

    فقط چند حبــــــــــه قند .. میل کنید/

    پاسخ:
    ممنون از دعوتتون

  • محمد باقر کمالی
  • سلام
    خسته نباشید
    وبلاگ بینظیری دارید 
    خوشحال میشوم به وبلاگ بنده هم سر بزنید
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام یه بار فرستادیدا 
    یا زهرا
    سلام!

    چقد خوب میشه این مدلی به زندگیمون نگاه کنیم...

    شهادت امام جعفرصادق(ع) بر شما تسلیت باد!
    پاسخ:
    سلام بر دوست جون خودم ...خوبی ؟
    لبه بسیار زیباست 
    شهادت بر تو هم تسلیت!
    یا زهرا
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • سلام عزیزم
    خیلی قشنگ نگاه کردی 
    باریک ...
    سخته ولی ممکن ... خدایا کمکم کن تا بتوانم بنده ات باشم 
    همین

    خداقوتت آبجی
    یاعلی(صلوات برای فرج)
    یازینب(صلوات برای عمه)
    پاسخ:
    سلام ..ممنون 
    ان شاءلله 
    یا زهرا
    االلهم صل علی محمد و آل محمد
  • محمد باقر کمالی
  • سلام
    خسته نباشید
    وبلاگ بی نظیری دارید 
    خوشحال میشوم به وبلاگ بنده هم سر بزنید
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام ممنون از تعریف
    یا زهرا
    خدایی خیلی کار سختیه مثل یه کارمند بانک به چیزی که دستت میاد یا از دست میدی نگاه کنی...ولی اگر این جوری باشه ....
    انشالله که بتونیم به آیه آیه قرآن عمل کنیم
    حقیقتا که کتابیست برای هدایت انسان ها.......البته اگرانسان ها گوشا و چشماشون رو نبندن
    ــــــــــــــــــــــــــ
    عزیزم انشالله به همین زودی میای و زل میزنی به گنبد آقا
    این زاویه رو من هم دوست دارم.......
    پاسخ:
    واقعا هم همینه ...قران بزرگترین دایرةالمعارف برای درست زندگی کردنه که ما قدرشو نمی دونیم
    ان شاءلله ...قسمت شما هم بشه به زودی
    خسته نباشی

    اللهم عجل لولیک الفرج[گل]
    پاسخ:
    الهی آمین

    سلام علیکم

    دعا کنید تا بتونیم وابسته نشیم ووابستگی ها رو وانهیم...

    +لایک

    +

    بررسی اشکال دور در انتخاب رهبری
    بروزیم...

    موفق باشید

    در پناه مادر سلام الله علیها...

    پاسخ:
    سلام 
    ان شاءلله 
    چشم خدمت می رسم
    یا زهرا

  • عاطفه دهقانی
  • سلام
    ایول الله
    خیلی تشبیه خوبی بود کمیل جان
    پاسخ:
    سلام ...ممنون 
    به قول دوستم ای ول به ولت 
    لطف کردی اومدی:)
    آدمی که زندگی رو در لحظه ببینه هیچوقت راضی نیست ...
    ولی وقتی کمی به گذشته برگرده و کمی به اینده فکر میکنه درصد رضایتش بیشتر میشه ...
    خیلی وقتا شده که از یه انتخاب تو همون لحظه اونقد پشیمون شدم که خدا میدونه...اما بعد از چند روز فهمیدم اون انتخاب واقعا بهترین انتخاب بوده ...
    حالا سختی ها و خوشیا هم همینطورن..گاهی اونقد سختی ها بعدها شیرین میشن که خوشحال میشیم از مواجه شدنشون ...[ البته از شعار دادن هم بدم میاد :D ]

    زیارت اقا و زل زدن به گنبدشون نصیبتون 
    پاسخ:
    کاملا درست می فرمایید ...زندگی در لحظه همینه ..ناراضایتی محض
    ممنون از نظر دقیقت
    ان شاءلله زیارت ارباب نصیبتون
    یا زهرا
    جالب گفتید جریان کارمند بانک رو
    تأمل برانگیز بود
    پاسخ:
    ممنون
  • چریک جامانده
  • سلام خوبی ابجی؟

    یادم رفت واسه دیروز التماس دعا بدم

    امروز اومدم گفتم یادت نره؟دعا کنی ها؟

    فرشته ها بهم خبر میدن اگه دعام نکنی دیگه هیچی

    بگو خب........

     

     

     

     

     

     

    لطفا

    پاسخ:
    سلام آبجی...ممنون
    بابا کارت درست ...با ملائک  هم در ارتباطی ...ای ول
    چشم دعات می کنم ...خشونت لازم نیست 

  • جان فدای اهل بیت
  • سلام دوست خوبم
    ببخشید دسترسیم به اینترنت محدود بود
    پاسخ:
    سلام خواهش دوستم ...خودمم خیلی سر بزن نبودم!!!
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • برای شما پرستوی خودم
    پاسخ:
    وای ...دلم رو آتیش زدی:(
    یه دنیا ممنون
  • آویزوووووووووووووووووووووووووون
  • سلام

    چطوری کمیلجان؟

    ببین از کجا به کجا رسیده...هه

    آقا تقبل الله ...ما رو هم دعا کن بلکی به نفست سر به راه شیم

    و از این اویزووووونی در بیایم

    اهدنا الصراط المستقیم

    آمین

    پاسخ:
    سلام خواهر ...شما سر به راهی برای ما دعا کن که به راه بیایم

  • امیـــــد امیـــــد
  • عالی بود کلا به وبلاگتون حسودیم میشه !!!!!!
    به روزیم
    پاسخ:
    سلام ..حسادت ؟!! همون غبطه منظوره
    ولی چیزی نداره این وب که غیطه خوردن داشته باشه
    یا زهرا
  • قلمداد ظهور
  •  *تکه دوم حرف دلم، از ار د و ی ج ه ا د ی*
    سلام سلام به دوست خودم

    خوووووووووووبی؟

    خیلی زیبا گفتی،خدا کنه تو مغزم طبقه بندیش کنم!

    منم دلم برا امام رضا تنگیده بدجوووووووور!:(((((((((((((

    پاسخ:
    سلام ..ببین کی اینجاست ؟!!!
    خیلی خیلی خوش اومدی ...قدم و رنجه این حرفا
    خوبی خانم؟

    م ن م خیلی تنگ شده بد جور:((


    سلام آجی خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟
    بسیار زیبا بود.مخصوصا انتخاب مثالت حرف نداشت.

    بروزم.
    پاسخ:
    سلام ...ممنون تو خوبی خواهری؟
    بصیرتت زیباست که  زیبا می بینی خواهرم

    پشت یه کامیونی نوشته بود:

    در حقیقت مالک اصلی خداســــــــت

    این امانــــــت بهر روزی دســـــــــــت ماســـــــت

    پاسخ:
    ممنون زیبا بود :))
    سلام عجب وبلاگی.............
    باریکلا..............................
    به تازه واردام سر می زنید؟
    من منتظر نظراتتون هستم..................تشریف بیارید.
    پاسخ:
    سلام ...خیلی اهل سر زدن نیستم ولی خدمت می رسم

    یاقاضی الحاجات

    سلام

     

    من اولین باره اومدم اینجا.پستاتون خیلی قشنگه.

    ولی وقتی اومدم شماخداحافظی کردید؟

     

     

    اگربرگشتیدسری به منم بزنید

    سلام....

    وب بانمکی دارید.