کلاسـ جبـــــــــــــــــــــــــــرانیـ

کلاسـ جبـــــــــــــــــــــــــــرانیـ

همیشهـ تنبلـ تهـ کلاسـ بودمـ
تو همهـ یـ کلاســـــــــــــــــــا
تو همهـ یـ درســــــــــــــــــــا
.
.
.
حتی تو کلاسـ عاشقیـ ...

پربیننده ترین مطالب

عجب گرد و خاکی

جمعه, ۷ آذر ۱۳۹۳، ۰۴:۱۷ ب.ظ
یا خیر المرهوبین...
چه گرد و غباری گرفته این کلاس جبرانی ...
به به سلام به دوستان ...بعله تنبل ته کلاس یا همون کمیل ته کلاس دوباره اومد ....اومده که یه پست بذاره و بره تا سال دیگه ... 
داشتم گذری رد می شدم چشمم به کلاس جبرانی افتاد...گفتیم سرکی بکشیم چه خبراست ...چه گرد و غباری چند وقته کسی اینجا سر نزده؟!!!
بعله باید یه دستی به سر و روی اینجا بکشم ....اما از کجا شروع کنم؟!!! باید وبلاگ تکونی کنم ....
یاد اون داستان معروف افتادم ...شاگرد کوزه گری می خواست کوزه اش رو لعاب بده  هرچه لعاب های داغ را روی کوزه ها می ریخت روی آنها نمی نشست چندین بار این کارو انجام داد تا مجبور شد پیش استادش بره و از اون کمک بخواد...استاد هم ازش خواست تا همونجا پیش چشمای خودش لعاب دهی رو انجام بده  . شاگرد هم قدری لعاب برداشت و روی کوزه ها ریخت ولی باز هم بر کوزه ننشست 
کوزه گر نگاه معناداری به شاگرد کرد و گفت فوت کوزه گری رو فراموش کردی ! اول باید روی کوزه رو فوت کنی تا گرد و غبار روی کوزه از بین بره بعد لعاب رو بریزی...!
تا وقتی غبار روی کوزه است لعابی روش نمی شینه
 هشدار نوشت:هی تنبل ته کلاس : تا وقتی گرد و غبار روی دلت نشسته ....تا وقتی محبت دنیا تو دلته ....هیچ عشق متعالی تو دلت نمی شینه ...گرد و غبار هوا و هوس رو کنار بزن و دلت رو با فرآن لعاب بده ...تا در اعماق وجودت فرو بره
آیه نوشت : فاذا قرات القران فاستعذ بالله من الشیطان الرجیم
شعر نوشت : آیینه ات دانی چرا غماز نیست ......زانکه زنگار از رخش ممتاز نیست 
پی نوشت : باید برای گرد و غبار این کلاس جبرانی کاری کرد ....خانما دست به کار شید برای یه گرد گیری حسابی 
پی نوشت : آدما برای انجام دادن و ادامه ی کاری احتیاج به انگیزه دارن ... اگه بگم تا حالا انگیزه ای نبود برای نوشتن تو کلاس جبرانی غلوه ....ولی کم بود خیلی کم .... یه خواننده ی خاموش برای تکوندن گرد و غبار کلاس برام انگیزه ایجاد کرد ....ازش ممنونم  
بعدا نوشت: ظاهرا همه ی دوستام رفتن ....یا وباشون رو حذفیدن یا در تعطیل خورده  دوباره بی انگیزه شدم



نظرات (۱۷)

ان شاالله مستدام باشه
  • فانوس جزیره
  • سلام علیکم مومن

    تاحالا به میوه ها فکر کردید؟
    دعوتید

    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
    پاسخ:
    سلام
    ممنون از دعوتتون
  • گیله مرد ... "بر ثانیه ی ظهور مهدی(عج) صلوات"
  • سلام علیکم
    جالب بود و شنیدنی
    خداقوت

    سایه رهبر مستدام
    ایضا فعالیت سرکار عالی
    پاسخ:
    سلام
     ممنون

    سلام
    خوب معلومه اگرسری نزنیدبه وبلاگ......رهگذرهاش هم کم میشه....
    درهرصورت سربلند باشد:)
  • منور الفکر
  • تنبلی رو کنار بزارید تا مستدام بشود...
    پاسخ:
    تنبلی که تو ذات ماست
    امام موسی کاظم علیه السلام:

    التَّدبِیرُ نِصفُ العیشِ
    تدبیر نیمی از زندگی است.

    تحف العقول، ص 425

  • ... حسینی ...
  • کبوتر هم که باشی
    گاهی
    دود شهر
    پرو بالت را سیاه می کند
    به یک هوای پاک نیاز داری
    چیزی شبیه
    هوای حرم...


    ...
    متشکرم از حضورتون...
    سلاااااااام خواهری
    خوبی عزیز دل؟؟
    من ولی هستم هنوز
    با کلی کاری که ریخته سرم
    درسایی که باید بخونم
    شب که از محل کارم بر میگردم میشینم پای سیستم
    آره خیلیا رفتن
    آدم افسردگی میگیره واقعا
    :,(
    خوبی؟؟
    چرا میری تا سال دیگه؟؟
    ما هنوز هستیما؟؟؟
    :)
    پاسخ:
    سلام اجی

    وای داشتم دق می کردم ....چرا بچه ها همه تعطیل زدن؟!!!
    من که کلا سرد شدم...کلی برنامه داشتم گفتم وب نویسی رو می ذارم تو لیست برنامه ها دوباره شروع کنم وی خیلی سرد شدم

    :((
    قربون تو خواهر
    سلام عمر ما داره مثل برق و باد میگدره
     میدونم وقتی میای تو طرح ما شرکت میکنی
     چند روز بعد میایی میگی انگار همین دیروز بود که تو طرحتون شرکت کردم
     انشاء الله که با شرکت تو این طرح پرواز کنید.... یاعلی
    سلام عمر ما داره مثل برق و باد میگدره
     میدونم وقتی میای تو طرح ما شرکت میکنی
     چند روز بعد میایی میگی انگار همین دیروز بود که تو طرحتون شرکت کردم
     انشاء الله که با شرکت تو این طرح پرواز کنید.... یاعلی
  • دخترچادری
  • :) 
    وبتون جالب بود برام
  • کــربــ بلایی محـب
  • سلامــ خداقوتــــــــــ
    حال جامانده ها از بد هم بدتر است ،
    دلتنگی کهـــــ بالا بگیرد ...
    نازنین یار مرا باز ندیدی, !باشد!
    به گمانم که دل از من تو بریدی! باشد!
    بود همواره امیدم که مرا میخواهی
    من همانم که نشستم به امیدی! باشد!
    بین بازار غلامان نظر انداخته ای
    جنس مرغوب نبودم نخریدی! باشد!
    "دست عشاق گرفتی و حرم بردی آه"
    طبق معمول زمن دست کشیدی! باشد!
    مهربانی تو مال دگران است چرا
    باز ای یار به دادم نرسیدی! باشد!
    این همه زار زدم داد زدم کرب و بلا
    این حرم گفتن من را نشنیدی! باشد!
    چه کنم تلخی تو باز حلاوت دارد!
    دل تنگم بخدا میل زیارت دارد
    "به روزمــــ با "سفری بی پایان "
    التماس دعا
    یازهراکربـــــ بلا ان شاءالله
    اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم
    سلام گلم
    آخه وقتی سرکرده آشوبگرای وب نباشه بقیه چه کاری ازشون برمیاد
    تو و آتی باشید بقیه هم میان
    منم که میبینی تو کمای نوشتنم از آتی بپرس خبر داره اگه همین گذری اومدنم ترک کنم دق میکنم
    پس باشید تا باشیم
    منکه قول دستمال کشی وبتو بهت دادم جارو کشی هم خودت عهده بگیر آتی هم بذاریم برا کارای شستشویی!!!
    سلام گلم
    آخه وقتی سرکرده آشوبگرای وب نباشه بقیه چه کاری ازشون برمیاد
    تو و آتی باشید بقیه هم میان
    منم که میبینی تو کمای نوشتنم از آتی بپرس خبر داره اگه همین گذری اومدنم ترک کنم دق میکنم
    پس باشید تا باشیم
    منکه قول دستمال کشی وبتو بهت دادم جارو کشی هم خودت عهده بگیر آتی هم بذاریم برا کارای شستشویی!!!
    پاسخ:
    سلام....نمی خوام...خورده تو ذوقم