کلاسـ جبـــــــــــــــــــــــــــرانیـ

کلاسـ جبـــــــــــــــــــــــــــرانیـ

همیشهـ تنبلـ تهـ کلاسـ بودمـ
تو همهـ یـ کلاســـــــــــــــــــا
تو همهـ یـ درســــــــــــــــــــا
.
.
.
حتی تو کلاسـ عاشقیـ ...

پربیننده ترین مطالب

رفتیم حال و هوامون عوض شه ...

چهارشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۲، ۰۲:۰۳ ب.ظ

سلام 

چند روز پیش به همراه خانواده رفته بودیم بیرون...

به قول گفتنی آب و هوا عوض کنیم...یا همون اسم با کلاسش پیک نیک

بعله دیگه خیلی هم خوش گذاشت و جای شما بسی خالی...

این جور جاها پر از آدمای متفاوته؛ با عقاید متفاوت و سلیقه های متفاوت...از قضا یه سری آدم خعلی زیاد متفاوت هم تخت بغلی ما بودن

چشمتون اون روز نیبنه که کمیل یه چیزی ببیینه بر خلاف عقایدش ...اول چشمش می شه چهار تا و می ره تو کار دیده بانی...بعد می افته به فکر کردن و کاسه ی چه کنم چه کنم و امر به معروفBegging ... بعد هم کاری برنیاد از دستش ، خود خوری و فشار وخون و تپش قلب و...

مگه شد من چشم بردارم از اونا ... ولی خیالتون راحت یه جوری رصدشون می کردم که نفهمیدن

بعد از  اینکه برگشتیم خیلی فکر کردم...اول این که این جور ادما به چی دلشون رو خوش کردن؟؟؟...به دود و عرق و ورق ..آخه تا به کی ؟!!! یعنی انسان با اون استعدادهای شگرفش باید به این چیزای پست دل ببنده و زندگیش رو خلاصه کنه... یه خورده تو زندگی کسایی که تو اطرافم هستن و  اهل همین افعال ، کند و کاو کردم دیدم نه...هیچ چیز دیگه به عنوان دل خوشی برای خودشون درست نکردن

به این فکر می کردم  که چطور حقیقت  و زیبایی اون به چشم این ادما نمیاد ..تمام خانواده ی ما کنار بساط اونا نماز خوندن و اونا نماز خوندن ما رو دیدن ولی افسوس که ...

به این فکر می کردم که دلیل به سمت گناه رفتن و دین گریزی این این تیپ آدما چیه؟...بین کاغذ ها و مباحث  عقایدم یه نگاهی انداختم ...آره جواب سوالم رو رو تو کاغذام پیدا کردم

خیلی از ما ها به خاطر تنبلی و راحت  طلبی سراغ دین نمی ریم مباد زحمت جستجو و بررسی و انجام احکام دین رو به خودمون بدیم

پذیرفتن دین محدودیت هایی رو پیش میاره که آدمی رو از انجام دادن بعضی کارای مورد علاقه باز می داره به قول استاد بزرگ فلسفه و عقاید آیت الله مصباح یزدی این جور افراد بدتر از کودک نادان و بیماری هستند که از ترس داروی تلخ و دکتر مرگ حتمی رو به جان می خرند 

پ. ن: «اولئک کالانعام بل هم اضل اولئک هم الغافلون ...انسان های بی دین مانند چهار پایان ، بلکه گمراه ترند ، آنها همان غافلان اند»اعراف 179

پ.ن : احساس کمبود عقاید کردم...یه کم دور شدم از این مباحث شیرین ...می خوام رو این مباحث بیشتر کار کنم

پ.ن : ماه مبارک رمضان بر همه ی شما عزیزان مبارک

پ.ن :ببشخید اگه این روزا   کمیل خیلی به وبهاتون سر نمی زنه ... یه خورده مقر سایبری سربازان امام زمان وقتم رو تو نت پر کرده بود...راستی حتما سر بزنید تو بالای وب جز لینک های اصلیه در ضمن به خاطر مشغله ی زیاد نمی تونم زیاد وبگردی کنم ...فقط اونایی رو سر می زنم که تو کانال حضور دارن و متقابل سر میزنن ... 

دوستدار همه ی شما کمیل

موفق باشید ... یا زهرا(سلام لله علیها)


  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۹۲/۰۴/۱۹
  • ۱۱۴۴ نمایش
  • تنبلـ تهـ کلاسـ ...

امر به معروف

آیت لله مصباح

عوامل دین گریزی

عقاید

دین داری

نظرات (۳۰)

  • آویزوووووووووووووووووووووووووون
  • سلام کمیل جان خوبی؟

    وای این پستت چقده شبیه پست جدید منه...هه

    خوبه که احساس مسئولیت میکنی...وبه که به فکری

    اما کاش همه اینجوری بودیم

    حلول ماه رمضان به شما هم مبارک باشه

    امیدوارم بهترینها رو تو این ماه از خدا بگیری

    سلامتی و موفقیت رو برات ارزو دارم

    و البته که دوست دارم

    فدای خوبی هات......بووووووس

    پاسخ:
    سلام ممنون  تو خوبی دوستم؟...
    کجاش شبیه پست توئه...پست تو یه دنیا فرق می کنه
     و این هم خوبه که به من روحیه می دی
    ممنون این ماه پر خیر و برکت هم بر شما مبارک
    منم دوستت دارم هوارتا ...Heart Smile
    فدای خوبی هاتI Love You
  • یاقوت سرخ
  • سلااااااااام

     

    خوش به حالتون رفتید پیک نیک!!!!!!!!

     

    البته اونا رو اعصابتون بودن ..............

     

    واقعا بعضیا تو این دنیا به چه چیزایی دلشونو خوش میکنن!!!!!!!!

    پاسخ:
    سلام دوستم ...چه عجب این ورا؟

    یعنی الان دلت سوخت ما رفتیم پیک نیک؟
    نه دیگه ما رو اصاب اونا بودیم...تا رد می شدیم خودشون رو جمع و جور می کردن
    البته دیگه مثل سابق نیست که حیا کنن ...کار خودشون رو می کنن

    خوشم که دلم خوش گریه ی روضه هاست
    سسسلااااااااااااااااام کمیل جان!

    گفتی جامون خالی یه لحظه احساس کردم اونجام!

    تنبلی رو کاملا باهات موافقم!! ولی من این تنبلی رو دارم میذارم کنار... هورااااااااااااا ... به افتخار خودم بزن کف قشنگ رو....

    آقا ماه رمضون شما هم مبارک!!
     به دعایی منو ... از اون دعاهای مخصوص!
    پاسخ:
    سلام بر بلوری جون
    این که می گن دل به دل پل هوایی راسته دبگه...منم جات رو خالی کردم اساسی
     اینم دست برای دوستم که تنبلی رو گذاشته کنار دست دست

    ماه مبارک رمضان هم بر شما مبارک
    شما هم منو به دعا
    سلام
    خیلی خیلی ممنون
    بر شما هم مبارک و پر معرفت...
    همچنین
    ممنون از حضورتون
    بابت پستتون هم یقینا حق با شماست...ولی اگه علنا شرب خمر می کردن جا داشت یه مرد بهشون تذکر بده و یا حداقل به پلیس خبر بدید...اگرم عرق نمی خوردن یه کم خوش بین باشید بهشون...دود و ورق شاید جای اغماض بر اثر خوش بینی داشته باشه...ولی مشروب هرگز...
    یا زهرا(سلام الله علیها)
    پاسخ:
    سلام ممنون
    بله اخوی شرب خمر بود و لاغیر من چشام رو تلسکوپ کردم ...رصد کردم 
    ولی خوب شرایط نهی از منکر نبود
    ممنون از حضورت 
    یا زهرا(سلام لله علیها)
    سلام.
    به نکته خیلی خوبی اشاره کردی.
    چند شب پیش رفته بودم حرم آقا امام رضا(ع) توی مسیر و نزدیک حرم یه قیافه هایی میدیدم که حالم خیلی بد شده بود.اینقدر حالم بد شده بود که نزدیک بود گریه ام بگیره.با خودم میگفتم اینا چطور از خدای به این عظمت و از آقا امام رضا حیا نمیکنن و خجالت نمیکشن؟
    خدایا خودت همه رو به راه راست هدایت کن.
    التماس دعا.
    پاسخ:
    سلام ...رفتی اما رضا(علیه السلام)؟ آه ...ای خدا 
    منم می خوام ..دلم خیلی هوایی ایوون طلاست
    نکنه مشهدی هستی؟
    راستش رو بگو

    آره دوره زمونه عوض شده ...قبلا احترام خیلی از چیزا سر جاش بود ...سید و روحانیت ...اماکن متبرکه ولی حالا
    افسوس ...باید منتظر صاحب اصلی مون بمونیم
    محتاجیم به دعا
    سلام و تقبل الله اعمالکم
    فرا رسیدن ماه مبارک رمضان بر شما مبارک.
    حاجت روا باشید انشاالله.
    یا علی مدد...
    پاسخ:
    سلام 

    تقبل الله منا و منکم صالح الاعمال

    بر شما هم دوست عزیز مبارک 

    یا زهرا(سلام لله علیها)
  • ♥♥وبلاگ بزرگ یاران امام زمان (عج)♥♥
  • مارا به دعا کاش نسازند فراموش
     
    رندان سحرخیز که صاحب نفسانند
    پاسخ:
    سفره ی اشک مرا قابل مهمانی کن

    در قدمگاه دلم قصد چراغانی کن

    سلام

    ماه ضیافت الهی برشما هم مبارک باد.

    چشم به وبلاگ "سربازان امام زمان " هم سر میزنیم!

     

    در ضمن یه روز هم کلاس آموزشی "نحوه گذاشتن شکلک" رو برای همه دوستان بزاری بد نیست!!!

    پاسخ:
    سلام 
    ممنون
    کلاس آموزشی نمی خواد که 

    هر عکسی که بخوایید می تونید کپی پیست کنید مثل صفحه ی پست هاتون
    اینا شکلک های کامنت بلاگفاست من کپی کردم

    یا این عکس :




    به همین راحتی

    سلام قربونت برم

    شرمنده ی خورده درگیر یه مسایلی بودم  ک بدجور رفته بود رو اعصابم

    بازم عذرمیخوام

    گلم اشتی دیگه؟من طاقت قهر ندارم

    بوووووووووووووووووووووووووووووووس

    پاسخ:
    سلام

    بذار فکر کنم ببینم می تونم ببخشمت!!!!

    می بخشمت ...دوست شدیم دوباره ....
    فقط دفعه ی آخرت باشه ها
    حالا اون مسائل چیه ...نکنه؟!!!
  • یاقوت سرخ
  • سلااااااااااااااااااااامی دوباره

     

    من نمیدونم چرا یه نظر گذاشتم هر چی میگردم میبینم شوما تاییدش نکردی؟؟؟؟

     

    چراااااااااااااااااااااا؟

     

     

    پاسخ:
    سلاااااااااااااااااااااااااااااام 

    به این بزرگی جلوی چشای منه...واقعا ندیدی؟!!!!
    درسته من خیلی از نظرات رو تایید نمی کنم ...ولی نظر شوما رو تایید می کنم ...بعله
    یه بار دیگه بنگاه دوستم...
  • کبوتر مهاجر
  • سلام برادر بزرگوار

    طاعات و عبادات قبول
    التماس دعا
    پاسخ:
    سلام ... به دوست مارو  
    باشه برادر عزیزم طاعات شما هم قبول 
    این به اون در.....
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    سلام.برادر ممنون از حضورتون.

    .معنی جمله زیر در ماه رمضان کامل معنا میشود
    ساحل دلت را به خدا بسپار ، خودش قشنگ ترین قایق را برایت می فرستد . . .
    التماس دعا...

     

    ********** * ****************** *** * *********** ** **** **********

    **** *** ** ** ****** *** *****

     

    پاسخ:
    سلام کیمیا جون بهتون نگفته که من..... هیچی ولش کنید همین جوری خوبه

    جمله ی زیبایی بود خیلی ممنون

    غلط املایی رو می گید  نیست ما فعالیت زیاد داریم  دیگه وقت نمی شه بعد از اینکه پست گذاشتم ویرایش کنم ...ببشخید  دیگه

    سلام رفیق
    دم شما گرم که مثل من بی معرفت نیست ی و میای وبلاگم
    شما که این قدر کارت درسته خوب در یک عملیات ژانگولر میرفتی خفتشون میکردی و بعدم به پلس همیشه در صحنه(دماغم داره دراز میشه) زنگ میزدی و تمام!
    ماه رمضونی ما رو فرامش نکنی دادا
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام  
    دم ما گرم بی معرفتی رو از شما نیاموختیم 
    نه بابا به این راحتی ها هم نیست که می گی...
    یادمه چند شب پیش رفته بودیم پارک ملت ... راه به راه پلیس در حال گشت زنی بود ...من که کیف کردم و احساس امنیت 
    حالا من اونجا پلیس از کجا گیر می آوردم ؟!!!
    نه بابا ...جون دادا فراموشت نمی کنم به شرط اینکه تو هم هر وقت رفتی حرم واسم دعا کنی

    سلام

    با مطلب "دعا برای مسلمانان در ماه مبارک رمضان" به روزم.

     

    بابت مطلب آموزشی خیلی ممنونم![لبخند][گل][گل]

    پاسخ:
    سلام چشم خدمت می رسم
    خدایا
    گفتم دست خالی زشت است
    دست پر آمدم
    دستی پر از گناه
    چشمی پر از امید
    بمانم یا برگردم

    شیشه دل را شکستن احتیاجش سنگ نیست این دل با نگاهی سرد پرپر می شود با
    خودم عهد بستم بار دیگر که تورا دیدم ... بگویم از تو دلگیرم ولی باز تو
    را دیدم و گفتم : بی تو میمیرم

     

     

    قربونت برم نماز و روزت قبول باشه بوووووووووووووووس

    پاسخ:
    واااااااااااااااااای دوستم ...این شعر برای من بود؟ شایدم نبود  
    همچنین برای تو هم قبول باشه دوستم منم بووووووووس 
    چشم... همیشه تو حرم برای دوستان مجازی دعا میکنم!
    خیل حال میده، آدم فک میکنه به یه دنیای ما فوق طبیعی وصله! خخخخخخخخخخ
    نصف شبی ، به روزم![نیشخند]
    یاعلی
    پاسخ:
    جدی تو هم این حس رو داری؟ بابا به این می گن حس مشترک

    چه خوب ...شب مار و روشن کردی
    بابا کد رو کپی نکنید خود عکس رو کپی کنید
    سلام کمیل!!

    میگما تو نمکیای نمیای اون ور!

    وقتی هم میای یا کتک میزنی یا خودتو میگیری!!

    این چه وضعیه خانوم؟؟؟؟
    پاسخ:
    سلام همینه که هست....مشکلیه؟ عایا؟
    اطاعت کمیل خان امر دیگه!؟
    در ضمن نظری از طرف شما نیومده انگار... بیا دوبراه بنویس!
    یاعلی
    پاسخ:
    بابا نذار این چاقو رو..تیزه می بره ها
    ما خاک پای سرباز صفر مولا هم نیستیم 
    گذاشتم برات مطالعه کن دوستم
    یا زهرا
    نه نه اصلا شما به کتک زدن و خودگیری ادامه بده....

    منم به وقتش شما رو تو افق محو میکنم!
    پاسخ:
    وووووووووووووووی ترسیدم نگو خواهر

    ریز می بینمت کوشولو 
    سسلسلوسلووسلوووسلووومسلوووم 
    ممنمن ببابا ااراادادرادرسادرس ججدجدیجدیدجدید للیلینلینکلینکتلینکت ککرکردکردمکردماکردمااکردماااکردمااااکردماااا.
    پاسخ:
    سلام
    چو بشکفد ز لبت غنچه پاک دعا تو را به فاطمه (س) سوگند التماس دعا ...
    پاسخ:
    ممنون از شعر زیبا
    محتاجیم به دعا
  • کتابخانه اسلامی
  • راستی عسل بانو نیومدی جریان گوشیتو بگیااا

    پاسخ:
    کامنت رو دیر دیدم
    نمی شه اینجوری تو چت می گم
    هر وقت بودی خبرم کن
  • کتابخانه اسلامی
  • خیلی عکس وبت خوشگله
    پاسخ:
    اوهوم...خیلی
    سلام کمیل!

    فردا شب عمری بود آپ میکنم....
    پاسخ:
    چه  فایده ...........
    واسه چی چه فایده؟؟؟

    زودی جواب بده کمیل
    پاسخ:
    زودی جواب نمی دم قیافه ام می گیرم....
    هر روز که می آمدی و بوسه ای می دادی، من آن را گره ای می کردم بین نخ های کاموا
    حال که شال گردنی قرمز با هزاران هزار گره برای تو بافته ام نیستی
    به خودم دلداری می دهم، برایش کوتاه بود؛ خوب شد که رفت
    پاسخ:
    دوست داری با احساست من بازی کنی؟
    با سلام
    دعوتید به یک جشن شبانه!
    زمان: امشب ساعت 00:00
    مکان:وبلاگ جامانده ام...
    (از آوردن اطفال جدا خودداری کنید)
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام جشن؟!!! 
    وانوقت اطفالمون رو کجابذاریم نصفه شبی؟
    میم دوستم ...ممنون از دعوتت
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    *** ******* **** ** ***** *** **** **** **** ***** * **** ***

    ما چاکر شمام هستیم...باشه، پیراشکی میخوریم!
    به قول یکی از بچه ها:
    ساندویچ مگسی های دور حرم ، از ساندویچ صدف خوشمزه تره!!!
    پاورقی:
    "صدف" خفن ترین فست فود مشهده!

    پاسخ:
    یادت باشه ادرس صدف رو بدی
    ممنون
    انشالله که به زودی ببینمت
    خدا نگهدارت باشه انشالله
    یاعلی
    پاسخ:
    ان شاءلله دوستم
    یاز هرا