کلاسـ جبـــــــــــــــــــــــــــرانیـ

کلاسـ جبـــــــــــــــــــــــــــرانیـ

همیشهـ تنبلـ تهـ کلاسـ بودمـ
تو همهـ یـ کلاســـــــــــــــــــا
تو همهـ یـ درســــــــــــــــــــا
.
.
.
حتی تو کلاسـ عاشقیـ ...

پربیننده ترین مطالب

دزدی ؟!!! تو ماه رمضان!!!؟

سه شنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۲، ۰۲:۰۱ ق.ظ
یا غایة آمال العارفین...
سلام 
امروز بد حور دلم هوای مسجد کرده بود...یادش به خیر روزایی که منتظر ماه رمضان و محرم بودم تا خونه پیدام نشه
هر روز صبح با بچه ها از مسجد شزوع می کردیم و تا ته همه ی حسینیه ها و موسسه و بسیج رو در نمیاوردیم ول کن نبودیم
یادمه روزای ماه رمضون شبها و  صبح ها تو مسجدمون قرآن می خوندند...اون روزا همت داشتم و چندین بار کلام پروردگارم رو می خوندم ولی حالا ... افسوس
امروز یاد یه خاطره افتادم ، هم تو دلم خندیدم و هم افسوس خوردم
چند سال پیش ماه رمضان بود که یه انسان از خدا بی خبر می اومد و کیف مردم رو می زد ...بله دزدی می کرد اونم چند روز متوالی
 مادرم از اونجایی که کلانتر و همه کاره مسجده چند روز حواسش رو از شیش دنگ رو به دوازده دنگ افزایش داد تا بتونه دزد رو بگیره...دیدنیه مادرم وقتی می خواد یه چیزی کشف کنه..الهی قربونش برم که تو کارش هم موفقه بد جور
یه کیف می ذاشت گوشه مسجد تو کیف هم پر می کرد از کتاب دعا ، یه نفر هم از دور مامور کبف می کرد تا اگه خانم دزده اومد بپره و بگیردش
یه چند شبی این کارو کرد تا اینکه بالاخره جناب دزد دم به تله داد ...بعله 
مامانم بدو و دزده بدو...هر وقت یادم می افته خیلی می خندم...نیست فیلم اکشن زیاد دوست دارم ، اون لحظه فکر کردم جکی جانم و از بالای پله ها خودم رو انداختم رو سر دزده ....درسته دست و بالم درد گرفت ولی دزد رو به کمک مادرم گرفتیم
خدایی اون لحظه جو حاکم بر استادیوم این کارو با من کرد ، وگرنه منو چه به این کارا 
پ.ن: خداوند در کتاب راهنمایی که ما درحقش خیلی کم لطفی می کنیم می فرماید که افرادی هستند بر قلب آنها مهر خورده می شود...همون سنگدلا ...همونایی که هر چی گناه می کنن و حق می بینن بد تر می شن و شقی تر...خدا به دادشون برسه ، تو ماه رمضان ، تو مسجد ، به جای عبادت !!!
پ.ن: خداوندا ازت می خوام همیشه و در همه حال قلبم رو از آن خود کنی ...پاک و رقیق ، سبکبال
پ.ن: چرا خواب از من فراریه ... دلم به دل سیر خواب می خوادNight

نظرات (۳۸)

سلام!!

ها ها ها!!

دم مامان خانوم جززززززززززز! ای ول داره!

جای من اونجا خالی بود....

غلط املاییییییییی داری!!

خاموش میای و میری!! همینم کافیه !! مرسی

شکلکا واسه من کپی نمیشه{گریه}

پاسخ:
سلام ...!!!
بله ..ای ول داره کارش
 هه غلط املایی که تازگی نداره ...به خاطر تند نویسیه

نه پس ، همین که وبت رو باز می کنم خودش کلیه ...چی فکر کردی ، ما هر جایی نظر نمی ذاریم که 
الان باید کلی خوشحال باشی

تلاش کن می شه
سلام!

گفته بودی بد حالی ولی این مدل جواب دادن یعنی اینکه حالت خیلی خوبه!!

نتیجه اومدن من بودا...{نیشخند}

پاسخ:
سلام دوست جونی...اون که بله ....ولی کلا واسه دوستام حالم خوبه ...
الان میام وبت منور می کنم وبتو با حضورم

سلاااااااااااااااااااااام

 

میلاد مبارک

 

به شبم

 

حتما بیایا وگرنه پشیمون میشی........

پاسخ:
سلام ...این به شبم از جامانده رسیده ؟!!! 
چشم میام  دوستم ...میام 
میلاد بر شما هم مبارک

سلام

عجیب خاطراتی دارید شما!!

با مطلب "اگر امروز مسلمانی از غصه بمیرد رواست" به روزم.

پاسخ:
سلام 
بعله دیگه ...چشم میام
  • کتابخانه اسلامی
  • سلا م جیگر بانو

    این روزا حال دلم خیلی بارونیه همه امیدم به اینم که همه بغضامو جمع کنم و برم پیش آقای رئوفم خالیش کنم

    مخصوصا یه خبر بدم دارم اونl اینکه شبا زیاد نمیتونم بیام وب و باید موکولش کنم به صبح آخه شرایط طوری شده که آن شدن شبم ایجاد مزاحمته برا خانواده

    [گریه]

    دلم برات خیلی تنگ میشه[گریه][گریه][گریه][گریه]

    پاسخ:
    سلام منم ...منتظر یه اشاره ام تا بترکه این بغض سرخورده
    چرا ؟ بابا ملاحظه کار ...اینطوری بهتره که خانواده اذیت نشن خیلی مهمه
    م ن م ... آخی نمی تونی گریه کنی ؟!!! من به جات گریه می کنم
    میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) بر شما مبارک!
    پاسخ:
    میلاد بر شما هم مبارک دوستم ....
    سلام.
    چه خاطره جالبی بود.
    به قول خودتون هم خنده دار بود و هم تاسف برانگیز.
    پاسخ:
    سلام ... 
    بله ولی تاسفش بیشتر بود
    اپم.زود بیا.
  • آویزوووووووووووووووووووووووووون
  • نه بابا از این کارا هم بلد بودی؟؟؟؟

    آخه چیکار به دزده داری که اویزووووونش میشی

    راستی مثل اینکه من کارت داشتم خیر سرم

    کوشی پس؟؟؟؟هان؟؟؟

    سلااااااااااااااااااام کمیل خانوم!!!!!

    بابا من دیشب دعوتت کردم

    به من چه که امروز اومدی!!!!!

    بعدشم گفته بودم اگه دلشو داری بری توووووووووو

    خواهش میکنم

    درستش کن و نووش جان کن حتماااااااا
    پاسخ:
    سلام الات بلور اینجا بود به کمیل خانمت می خندید
    ممنون دوستم درست می کنم ... الان داشتم بهش فکر می کردم میشه ندتا مواد دیگه هم بهش اضافه کرد تا بهتر شه 
    تجربه می کنم بهت می گم
    خدا مرهم درد هاست ...
    هر چه عمق خراش های وجودت بیشتر باشد
    خدا برای پر کردن ان بیشتر در وجودت جای میگیرد
    پاسخ:
    همیشه انقدره جمله های خوشملی می گی؟
  • کتابخانه اسلامی
  • سلام بانو

    مرسی که به جای من گریه کردی یکم احساس سبکی میکنم

     

    پاسخ:
    سلام خواهش می کنم دوستم ..تنها کاری که از دستم بر می اومد برای دوستم
    سلام بر کمیل جان خودم!
    بابا جکی چان!!!
    دمت گرم.... ما یه توگوشی زدیم به یکی سالهاست درگیرشیم، بعد شوما میپری رو کله ی مردم؟؟؟؟
    د نگفتی قط نخاع میشی خدای نکرده[خیلی تعجب همراه با خشم و نیشخند]
    ببخشید دیگه شکلک ها رو یه جا گذاشتم جا نگیره!
    کی میبینمتون پس؟
    بابا دلم تنگ شده دیگه!
    (ناگفته نمونه من اساسا دلم برای کسی تنگ نمیشه مگر موارد خاص[نیشخند خیلی گشاد])
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام ... کلا مرده ی این مدل شکلک گذاشتنتم ...می دونم همه از دست این بلاگ بیان شاکین با این وضع شکلکش

    اون دزد بود ، می دونی پول و موبایل چند نفر رو بالا کشیده بود ، حقش بود ، بعدم من که کاری نکردم مامان پوآرو گرفتش

    یه چیز بگم ، نمی دونم باورت می شه یا نه...خدایی از معدود کسایی هستی که میام و به وبت سر می زنم...این روزا اصلا وقت وب گردی ندارم ، می بینی که وضعیت کامنت ها رو ،نمی رم کسی هم نمیاد
    ولی وبت رو سر می زنم...اتفاقا دیروز هم اومدم ، داستانت هم کامل خودنم ، ولی فرصت نشد یه نقد درست و حسابی داشته باشم ...اگه امشب شد میام و برای نقد داستانت کمکت می کنم
    بابت مشهد هم ان شاءلله تا هفته ی بعد...شنیدی می گن دیر و زود داره سوخت و سوز نداره
    قربونش برم برات و که داده، پس اومدی هستین!
    ببینم اون روزی رو که عین بچه های دور از مادر تا هم و پیدا میکنیم میپریم تو بغل هم و آی بوس تفی میچسبونیم بر لپای همدیگه! [شکلک ایشششششششششش]
    ولی نه جان خودم این قدر تو کفم ببینمتون!
    تو هم همین طور نه!؟
    بذار همین الان از کف بیارمت بیرون اومدی تو حرم ... همون که از همه خوشگل تره ... همون و پیدا کن، بهش بگو جامانده؟
    اونم میگه نه!
    خب همه که نباید من و بشناسن، چه توقعاتی داری از مردم،
    بیا بگرد یه بچه دماغو پیدا کن... همون منم![شکلک عمراً]

    پاسخ:
    از دست تو دختر... فیلم هندیش کردیا ...بوس تفی رو هستم 
    تو هم اومدی نمی خواد ازکسی بپرسی ..ببین کی نورش رو به اسمونو از همه نورانی تره ...یه راست بیا که خودمم در خدمتت
    ولله ...من هی ادم درون گرایی ام تو از من حرف می کشی ..منم دلم خیلی زیاد فراووون وحشتناک جیگری می خواد ببینتت
    بچه دماغو ...مامانم گفته با بچه دمماغو ها دوست نشم ، پیشی هم خیس نکنم
    اسنم یه (بوس تفی) بگیر که اومد
    ها راستی یادم رف منتظر نظر کارشناسانت هستم شدیییییییییییییییییییییییییییییییییید.
    یاعلی
    پاسخ:
    می دونی من از کلمه ی مدیر و کارشناس خوشم میاد شدید...باد می کنم در حد لالیگا 
    میام نظر می دم ولی فک نکنم کارشناسانه باشه ...منو جدی نگیر دوستم
    باشه... این آخری خیل یتوصیه خوبی بود بهش عمل میکنم!
    ولی نه ... حالا که میبینم صحبت از هاله ی نور و این چیزاست، بهت توصیه میکنم اولا قرص پروپرانول همرات داشته باشی، من و دیدی شوکه نشی![شکلک اعتماد به نفس خفن]
    من همیشه بچه های مجازی رو جای ساعت آفتابی پیدا میکنم تو صحن جمهوری!
    از همه جای حرم تابلوتره!
    انشالله ببینمت زمانی که داری سعی میکنی ساعت رو بخونی ولی متوجه نمیشی!
    (راستش خود مشهدی هام نمیدونن اون چطوری خونده میشه[شکلک با عرض معذرت])
    خیلی میخوامت دادا
    یاعلی

    پاسخ:
     این قرص رو تاحالا نشنیدم ...واسه چی خوبه اونوقت ؟  
    من هم معمولا تو رواق امام خمینی یا همون پنجره فولاد با دوستام قرار می ذارم ...ولی حالا میام ساعت آفتابی شاید هیجانش بیشتر باشه
    تو که بلدی احیانا چطور خونده می شه؟ 

    خواهر ... خواهر پاشو... انگار خوابت برده!
    چی شد این نظر کارشناسانه، حجم ترافیکم تموم شد بس که f5 رو زدم!
    پاسخ:
    چی ؟ منو خواب؟ بیخیال!!!گذاشتم خواهر ...ببخش دیر شد گلی
    ساعت آفتابی رو بی خیال... شما زمان خواستی از گوشیم بهت میگم، نه که موبایل دارم!!!!

    و اما قرص پروپرانول :
    برای تپش قلب و جلوگیری از استرس خوبه!
    البته دور از جونت داروی کسانیه که ناراحتی قلبی دارن، کمش عیبی نداره بخوری، آخه اگه نخوری و من و ببینی، یه وقت دور ازجون کارمون به دارالشفاء امام کشید!
    نه تو بخور اشکالی نداره...
    شبتم به خیر.
    راستی دمت گرم نظرت خیلی سنگین بود...
    میذارم فردا که ریسرت شدم بهش عمل میکنم.
    دمت گرم
    یاعلی

    پاسخ:
    حالا از چه جهت باید بخورم رو نمی دون..از نظر زیبایی پس می افتم یا از نظر ....استغفرلله دختر ...همه ی موجودات خدا زیبا هستن
    ادامه داره ...دوباره برات نظر گذاشتم
  • چریک جامانده
  • سلام

    خیلی بامزه بود

    من قبلا شنیده بودم ودیده بودم از مسجد دزدی کنن اما فقط دزدی کفش نه کیف پول. اخه هر وقت بابام کفش نو میخرید باهاش میرفت مسجد نماز وقتی برمیگشت با یه جفت دمپایی پاره بود.

    چقدر واکنش مامانم خنده دار بود

    پاسخ:
    سلام
    من هم خیلی کفش هدیه دادم تو مسجد ، دمپای پاره تحویل گرفتم...می تونم حدس بزنم واکنشش چی بوده
  • مقر سربازان امام زمان -حسنا
  • خدایا ! ببخشای مرا . . .
    آنقدر که حسرت نداشته هایم را خوردم ، شاکر داشته هایم نبودم . . .

    سلام خانمی.ممنون که بهم سر میزنی..

    پاسخ:
    سلام خواهش ...
    ممنون که شما هم سر می زنی
    سلام؛
    مطلب جالبی بود.
    انشاالله حاجت روا باشید
    التماس دعا.

    پاسخ:
    سلام ...ممنون 
    محتاجیم به دعا
    سلام مارا با نگاهی بنوازید
    پاسخ:
    سلام
    میام
  • رفع عطش ثوابه
  • رفتی مشهد التماس دعا

    از امام رضا بخواه که ما هم درست بشیم.

    پاسخ:
    محتاجیم به دعا ...خودت هم که راهی هستی ، تو برای من دعا کن
    نه پس!
    از نظر زشتی... کریهی... عجبا ...!!!!
    بذار وقتی دیدی یکی از بازیگرای تیلفیزیون واستاده جلوت، اونوخت میگم پروپرانول به چه دردی میخوره!!!!
    راستی گلی اون پیرنگ رو هم توضیح بده.
    تو رشتهی دانشگاهیت ادبیاتی چیزی بوده یا نه، رفتی کلاس؟
    بعد داستانم نوشتی تا به خال عایا؟؟؟ [شکلک تقلب]
    پاسخ:
    سلام ...پس بازیگری؟!!! تا آخر ماه رمضان معلوم می شه!!!

    نه دوستم رشته ام که می دونی چیه ...نیست اهل مطالعه ام کتاب رو می خورم در مورد هر چی که می باشه
    داستان هم نوشتم تا دلت بخواد ..میام می گم
  • کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
  • سلام
    خیلی خنده دار بود معلومه که مامانتون از اون کلانتراست:)
    اگه مایل به تبادل لینک بودین خبرم کنین.
    التماس دعا...

    اللهم عجل لولیک الفرج
    اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
    اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
    پاسخ:
    سلام ...بعله دیگه مامان منه...

    حتما و با کمال میل
    با افتخار لینک شدید
    یا زهرا(سلام لله علیها)
    سلام کمیل!

    اون متنی که گفتی رو بذار!

    سعی میکنم انجام بدم!!

    مرسی!

    راستی چرا وب ونوس رو دوبار لینک کردی؟؟؟{تعجب}
    پاسخ:
    سلام 
    کدوم متن رو ؟!!!

    عه راست می گی ...بذار نگاه کنم...آره بذار رو حساب علاقه
  • کبوتر مهاجر
  • نبودنت ، راز برون افتاده ای ست که هر جمعه در حنجره ام بغض می شود ،
    وقتی غروب می شود ،
    و من هنوز چشم در راهم ...
    اللهم عجل لولیک الفرج

    سلام بزرگوار
    احسنتم به مامان شجاع. خدا حفظش کنه
    قبول باشه
    التماس دعای فرج + شهادت
    پاسخ:
    سلام 
    ممنون ..مامان منه خوب ...شجاعت ازش می باره
    سلامت باشید 
    شهادت  در رکاب مولا آرزوی ماست
    پیامبر اکرم صلّی الله علیه و آله فرمودند:
    خداوند دشمن می دارد مردی را که در خانه اش بر او حمله کنند و او نجنگد.
    عیون أخبار الرّضا علیه السلام ، ج 2، ص 28
    سلام...
    خاطره خیلى  جالبى بود...
    البته شما هم با لحن شیرینى بیان کردین...
    پاسخ:
    سلام ...خیلی ممنون از تشریف فرمایی

    سه دزد بز دزد رفتن بز دزدی! یه دزد بز دزد دو بز دزدید، دو دزد بزدزد یه بز دزدیدن، یه دزد بزدزد به دو دزد بزدزد گفت من که یه دزدبزم دو بز دزدیدم اون وقت دو دزد بزدزد یه بز دزدیدین؟؟؟[نیشخند]

    پاسخ:
    ولمون کن بابا ...مخم هنگید

    زیبا...

    خدا مرهم تمام دردهاست؛
    هر چه عمق خراش های وجودت بیشتر باشد؛
    خدا برای پر کردن آن، بیشتر در وجودت جای می گیرد

  • محرم نینوا
  • بسی روحمان شاد گشت
    :)
    پاسخ:
    :)
  • علمدار کمیل
  • بسم رب الحیدر(ع)

    سلام دوست عزیز شما با افتخار لینک شدید

    لطفا بنده رو با نام   علمدار کمیل (شهید ابراهیم هادی)

    لینک کنید

    ممنونم

    باز هم به ما سر بزنید خوشحال میشم

    ((به امید شهادت))

    پاسخ:
    سلام ممنون از لطف شما 
    شما هم لینک شدید
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • سلام خواهر چه قلم خوبی دارید
    خداقوت
    واقعا هم ... انشاالله خدابهمون لطف کنه و بتونیم از 
    این روز های باقی مانده به خوبی استفاده کنیم...

    یاعلی(صلوات برای فرج)
    پاسخ:
    سلام ممنون دوست عزیز
    خود را سپردن به غیر جایز نیست 
    باید که دست به سمت صاحب خود دراز کنم
  • مامان مهدی
  • عجب داستانی بودا

    اگه یه جایی احتیاج به کاراگاه و دستیارش داشتیم حتما خبرتون میکنیم :))

    التماس دعای مخصوص دارم

    پاسخ:
    سلام بر دوست جون خودم ..خوبی؟
    آره حتما خبر کن که میام
    چه عجب این ورا؟!!!
  • عاطفه دهقانی
  • سلام
    خدا مادرو برای شما حفظ کنه
    کلی خندیدم از این خاطره
    انشالله حاجت روا بشی
    پاسخ:
    سلام
    خیلی ممنون ...و ما رو برای شما  همیشه شاد باشی
    دزده خانوم بود یا عاغا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!! :l
    پاسخ:
    خوب معلومه دیگه..تو مسجد ، قسمت زنونه عاقا می تونی بره؟ عایا؟
    خاطرات جالبی مینویسید...
    از دل میاد و به دل میشینه!!!!!!!!!!!
    ممنون
    پاسخ:
    ممنون...!!!