کلاسـ جبـــــــــــــــــــــــــــرانیـ

کلاسـ جبـــــــــــــــــــــــــــرانیـ

همیشهـ تنبلـ تهـ کلاسـ بودمـ
تو همهـ یـ کلاســـــــــــــــــــا
تو همهـ یـ درســــــــــــــــــــا
.
.
.
حتی تو کلاسـ عاشقیـ ...

پربیننده ترین مطالب

خواب تنبل خان ته کلاس

جمعه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۱۱ ق.ظ

به توکل نام اعظمت...


ُسلامArabic Veil

آخ آخ می دونم الان همتون بد جور شکارید ... خبر دارم که اگه دم دستتون بیل هم باشه نثار کله ی گرانقدر من می کنید ...

به خاطر یه شرایطی نمی تونستم پست بذارم  و از همه ی دوستان عذر خواهی می کنم

سعی می کنم زین پس تند به تند براتون حرف بزنم بلکم کمی مستفیذ بشید ....

گفتم حالا که حال و هوای وب رفته تو کلاس جبرانی گفتم اولین خاطره ای که تو این صفحه کلاس ثبت کنم از مدرسه باشه ...بعله دوران شیرین دبیرستان

یادمه دوم دبیرستان بودم زنگ اول امتحان داشتیم و بچه تنبلایی مثل من می دونن شب امتحان چه مصیبتیه ...Reading a Book

تا صبح بیدار باش اگه وسطاش هم چرتت بره و بری تو فاز خواب، مادر جان مثل ناظم بالا سرت یه کاری می کنه که کلا خواب رو فراموش کنی Begging..

خلاصه اون شب ما نتونستیم بخوابیم و با همه ی خستگی و خواب آلودگی رفتیم سر جلسه امتحان ، ساعت بعد از امتحان دین و زندگی داشتیم 

دبیر دینی مون تو سخنرانی کردن چانه ی توانمندی داشت همیشه با حرفاش آرامش می گرفتم ولی اون روز عجیب آرامشی بهم دست داد انگار معلم عزیز داشت تو گوشش شاگردش لالایی زمزمه می کرد ،  تو همین حال و هوای لالایی استاد نمی دونم چطوری و ناخودآگاه دستم رفت زیر میز و چادر نازنینم رو گذاشتم روی میز ، یه آن به چشمم یه بالشت گرم و نرم اومد و دیگه نمی دونم چی شد

جونم براتون بگه که از حادثه ی شرمناک یه ده دقیقه ای بیشتر نمی گذشت که من تو عالم رؤیا می دیم که توی یه دشت سرسبز پرواز می کردم  که وارد یه دهکده ی شکلاتی شدم و کلی هم آدم تو میدون شهر به استقبال من اومده بودن ...همه یک صدا اسممو صدا می زدن و تشویق و جیغ و هوراااااا حالا خودت فرض کن دیگه من از خود مچکر با این همه تشویق ...بعله تو همین عالم بودم که دیدم بزرگ شهر بالا سرم اومد و یه هولکی داد و با غرولند گفت نمی خوای بلند شی...تا به خودم اومدم  دیدم معلمون بالا سرمه و نگاه باقی بچه ها به تنبل خان ته کلاس دوخته شده بود ....اون موقع بود که به عمق زمین دهن باز کردن و فرو رفتن رو فهمیدم ...هرچند که معلمون خیلی با حال بود و با یه تعریف کردن یه خاطره از خوابیدن خودش تو دانشگاه جو رو عوض کرد ...خدایی دمش گرم

پی نوشت : یه عمره تو کلاس زندگی خوابیم و در غفلت به سر می بریم ....اما دریغ از بیدار شدن«و تحسبهم ایقاظا و هم رقود»

پی نوشت : آرزوهای ما یه چیزی شبیه به رویاهامون تو خوابه ...رنگین و زیبا و شکلاتی ... بارالها کمکمون کن به زندگی با طمع واقعیت نگاه کنیم و شاکر باشیم ...

پی نوشت : خدایا هیچ بنده ای رو ضایع نکن..آمین

پی نوشت : نقی زیبا ترین نام جهان است



نظرات (۲۳)

به به
سلااااام آبجی گل
خوبی؟؟
رسیدن بخیر عزیز دل
:)
دلمان تنگ گشته بود بشدت
پاسخ:
سلام 
ممنون شما خوبی؟

همچنین شدیدا :))
  • آلبالالیلوالا
  • سلام
    بابا خوابالو.... !
    من که تا دلت بخواد سر کلاسها میخوابیدم، ولی هیچکس کارم نداشت! واقعا چرا؟؟؟؟؟
    عزیز دلم، چه قدر دلم برات تنگ شده بود!
    ان شالله که وجودت مستام باشه، اینجا خیلی به شما و منبرهاتون احتیاج داریم حاش خانوم!
    بوس
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام
    خخخخخخخخخ پس تو تنبل تر از منی!!!
    منم همچنین دلم خیلی تنگیده بود
    همون مستدام دیگه؟  ان شاءلله .....زین پس باید به منبر های شما گوش جان بسپاریم حاج خانوم!!!

    دوباره حرفای خاک بر سری!!!

    یا زهرا
    از ته دل خندیدم!!خیلی قشنگ نوشتی!
    پاسخ:
    واقعاااااااااااا یعنی خنده دار بود؟!!!:O
    وقتی این متنو نوشتم خیلی بی حوصله بودم

    خوشحالم که موجبات خنده و شادی دوستان رو فراهم کردم :))
  • آویزووووووووووون
  • السلام علیکم
    باورت نمیشه وقتی کامنتتو دیدم چقد تعجب کردم
    این شکلک عصبانیت به توان دو کوش؟؟؟
    میخوام خفه ات کنم
    کجا بودی این همه مدت (همون شکلک عصبانی )
    آخه نکن این کارا رو با ما
    یهو میای یهو میری
    نمیگی این آویزووووون یه روزی دوستم بود
    نچ نچ نچ
    پاسخ:
    وعلیکم سلام 
    تعجب چرا طفلکم ...دوست به این مهربونی چرا عصبانی

    همین یهویی هاست که جذابم کرده دیگه نمی دونی مگه خخخخخخخ
    تو نمی گی من یه روز دوستت بودم هیچ سراغی نمی گیری؟!!! هان
    سلام

    ممنون

    لینک شدید

    یاعلی
    http://pouke140.blog.ir/1393/05/18/%D9%BE%D9%88%D8%B3%D8%AA%D8%B1-%D8%AD%D8%A8-%D9%88%D8%B7%D9%86
    پاسخ:
    اون وقت این چی چی بیده؟
    پس معلوم شد همچینم شاگرد تنبل نیستید و انشاالله جز زرنگایید

    پاسخ:
    خخخخخخخخ اون که بله ... بد جور زرنگم 
    ممنون که سر زدی آبجی ...بابت رمز هم تشکر
    شما هم لینک شدید خانومی
    اما من لینک خودمو توی دوستای شما ندیدماااااااااااا:)

    پاسخ:
    الان حلش می کنم یوخده بصبر .....:))
  • عاشق اهلبیت ع
  • سلام

    به ما هم سر بزنید
  • خادم الشهدا
  • سلام خیلی قشنگ بود!

    تو وب آویزوووون آویزون بودم که با وب شما آشنا شدم!

    خوش حال میشم سر بزنید!

    یا علی

    موفق

    پاسخ:
    سلام
    به به گل بود به چیـــــز ...هیچی ...الان اویزون میاد شاکی می شه 

    ما مخلص آویزونا ی آویزون هستیم ....خوش اومدی
    یا زهرا
  • افشین پارسائیان
  • سلام.
    همه مون از این خاطرات تو دوران تحصیل داشتیم.
    واقعاً عمر انسان زود میگذره...
    سلام من حذفت نکردم عزیز دلم ( گریهههههههههههههههههه)

    خب منم دل دارم دیگه .... همتون بی وفایید ... تو جامانده همتون :(
    پاسخ:
    هوم ...نمی خوام حالا که حالم رو گرفتی این حرف رو می زنی ...

    اره قبول دارم که بی وفام ....خیلی هم بی وفام:((
    خخخخ... من تاحالانخوابیدم سرکلاس 😄
    ممنونم سرزدی 
    پاسخ:
    الان این خخخخخخخخ به من بود یا نخوابیدن خودت سر کلاس:)

    خواهش خودت دعوت کردی:)
  • خادم الشهدا
  • سلام.
    روزمون مبارک...
    :)


    با مطالب جدید به روزم...

  • سرباز بی پلاک..
  • سلام من..

    ممنون از وبلاگ خوبتون

    شما با افتخار ب جمع هم سنگران ما پیوستید.

    یا مهدی(عج)

    سلام دوست داشتید به وبلاگ منم سر بزنید


    به شیشه های اتاقم دوباره «ها» کردم
    و از نوشتن اسمـت بر آن حیا کردم
    به روی شیشه کشیدم شبیه یک گنــبد
    به پای شیشه نشستم رضا رضا کردم
  • خادم الشهدا
  • حَتمَا قَرارِ شاه وُ گِدا هَست یادِتان


    آری هَمان شَبی کِه زَدَم دِل بِه نامِتان


    مَشهَد ، حَرَم ، ورودی باب الجَوادِتان


    آقا ، عَجیب دِلَم گِرِفته بَرایتان

    ولادتش مبارک
  • خادم الشهدا
  • حَتمَا قَرارِ شاه وُ گِدا هَست یادِتان


    آری هَمان شَبی کِه زَدَم دِل بِه نامِتان


    مَشهَد ، حَرَم ، ورودی باب الجَوادِتان


    آقا ، عَجیب دِلَم گِرِفته بَرایتان

    ولادتش مبارک
  • سید سعید باباییان
  • سلام همسنگری...
    با عنایت خداوند متعال توانستیم نسخه جامع (۱.۲)اپلیکیشن اندروید همسنگربلاگ را تکمیل کنیم...

    منبع:http://hamsangarblog.ir/?p=886
    دانلود مستقیم فایل زیپ:
    hamsangarblog.ir/wp- 
    حجم:۳.۳۴ مگابایت

    امکانات اضافه شده :
    ۱) اضافه شدن بیش از ۱۰۰۰ حدیث موضوعی از اهل بیت علیهم السلام در قسمت ابزارها
    ۲) اضافه شدن دانشنامه مهدویت در قسمت ابزارها
    ۳) اضافه شدن وصیت نامه شهدا در قسمت ابزارها
    ۴) اضافه شدن باشگاه خبرنگاران جوان در سنگرهای فرهنگی
    ۵) اضافه شدن صفحه تماس با ما برای ارتباط بهتر با بلاگ اجتماعی همسنگری
    ۶) اصلاح قسمت تالار گفتمان همسنگری
    ۷) اصلاح چینش مطالب
    و…
    لطفا اطلاع رسانی کنید...
    یازهرا(سلام الله)
  • پایگاه جوان انقلابی
  • باسلام باتوجه به ارزشی بودن شما در عرضه فضای مجازی ، پیشنهاد تبادل پیوند و بنر با سایت جوان انقلابی را با افتخار به شما تقدیم میدارم. از ویژگی های این تبادل پیوند این است که با اهیمـت به شــناخت بیشتر نیروهای انقـلابی از یکدیـگر برای انجام مجاهدت های انقلابی ، فرهنگی و مـذهبی تصمیم گرفتـیم که از این پـس کلیه مطالب ارزشـمند تولیدی ، جـذاب و اثرگذار سایت ها و وبلاگهای مـختلف را در سایت جوان انقلابی بصورت ویژه و فراگیر در قسمت« وبلاگستان » و «لینکستان » جوان انقلابی پوشش دهیم و از همه فعـالین عرصه فرهـنگی و بخصوص شما دوست عزیز دعوت می نماییم. شما میتوایند برای کسب اطلاعات بیشنر به آدرس زیر بروید. http://javanenghelabi.ir/?p=19682 و پس از ازائه پیشنهاد برای تبادل پیوند با جوان انقلابی و درج پیوند و بنر جوان انقلابی در وبلاگ خود و همچنین درج پیوند شما در سایت جوان انقلابی ، با ارسال مطالب خود برای ما ، در سایت جوان انقلابی منتشر خواهد شد. درصورت داشتن پرسش و ابهامی در خدمت شما هستم بانو محمدتبار – ساری http://javanenghelabi.ir/ info@javanenghelabi.ir S M S :3000282838
  • پرواز تا بی نهایت
  • سلام به شما نویسنده وبلاگ سربازان امام زمان(عج)

    ختم جمعی قرآن : 
    حزب شما 

    از آیه 51 انبیاء  تا آیه 112 انبیاء 

    لطفا در روز عید سعید غدیر تلاوت بفرمایید. انشاا... از لطف امام عصر(عج) حاجت روا باشید.

  • خادم الشهدا
  • سلاااااااااااااااااااااااااام.
    عیدتون مبارک.
    [گل][گل][گل]
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">