کلاسـ جبـــــــــــــــــــــــــــرانیـ

کلاسـ جبـــــــــــــــــــــــــــرانیـ

همیشهـ تنبلـ تهـ کلاسـ بودمـ
تو همهـ یـ کلاســـــــــــــــــــا
تو همهـ یـ درســــــــــــــــــــا
.
.
.
حتی تو کلاسـ عاشقیـ ...

پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

اینم از عاقبت اعتماد به روباهان

شنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۲، ۱۲:۵۷ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم "محمد النجیمی" مفتی وهابی سعودی که گویی از حقایق مصر کاملاً غافل است، برای بیان خصومت خود علیه ایران و شیعیان در تلاش است که انقلاب جدید مصری ها را به ایران و شیعیان نسبت و آن را علیه اسلام جلوه دهد، در حالی که شاه سعودی اولین فردی بود که از سرنگونی اخوانی ها در مصر شادمانی کرد و به عدلی منصور تبریک گفت!



مرسی

 سلام 

از اوضاع مصر که با خبرید....

راستش رو بخواهید نمی دونم باید از اوضاع جدید مصر خوشحال باشم یا ناراحت

ناراحتی بابت اینکه خوب این اولین دولت و رئیس جمهور اسلامی و مسلمان مصره و موقعیت مصر از نظر استراتژیکی برای فلسطین خیلی حساسه

و خوشحالی بایت چند مورد :

اجلاس سران تو تهران رو یادتون میاد ...مرسی سخنرانی کرد و بر صحابه درود فرستاد همون موقع کینه ی این ادم رفت تو دلم ...ولی به روی خودم نیاوردم

از طرفی به ظاهر مسلمان بودن و طرفداری از آمریکا و اسرائبل بماند همکاری و تعامل با وهابیون عربستان بیشتر چهره یا این فرد رو کریح کرد جالب اینه که بعد از دستگیری اولین کسی که تبریک گفت به رئیس جمهور آینده همین پادشاه عربستان بود ...خودشون هم هوای خودشون رو ندارن و دنبال منافع هستند

خدمت هایی که این مرد سیاست مصر به اسرائیل کرد رو کسی نمی تونه انکار کنه ، و جانب داری تو سیاست یکی از علت های مهم شکست مرسی بوده ..

می خواستم تحلیلی را برای اوضاع مصر بنویسم ولی متاسفانه فرصت کافی نیست، فعلا به همین بسنده می کنم

به امید پیروزی دولت شیعیان در سراسر دنیا

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۹۲/۰۴/۱۵
  • ۸۲۶ نمایش
  • تنبلـ تهـ کلاسـ ...

برکناری مرسی

مصر

نظرات (۱۹)

کجایی تو؟؟

اووووووووووووووففففففففففففففففففففف
سلام
هستیم... بر آن عهد که بستیم!
مرسی خیلی اشتباهات داشت، از جمله دوستی با اسرائیل بود.
چوب همین کاراشم خورد!
یاعلی
پاسخ:
سلام بر دوستم خوبی؟ بهتر شدی؟
بله اعتماد به امریکا و اسرائیل همینا رو داره

هنوز یادمون نرفته نگذاشت شیعیان مصر برای اربابمان امام حسین(ع) عزاداری کنند
به امید فرج
یاعلی
پاسخ:
الهی آمین
یا زهرا
  • کتابخانه اسلامی
  • سلام جیگر چند وقته همه چی زندگیم گره خورده بخاطر همین آپ نمیکنم ولی بهتون سر میزدم به قول خودت خواننده خاموش بودم

    چرا اس میدادم نمیرسید بهت؟

    پاسخ:
    سلام ان شاءلله که خیره...مشکل چی؟
    بابا خواننده ی خاموش...من هم نمی رسم آپ کنم...به کسی هم سر نمی زنم ...از گرفتاری دیگه
    اس دادی ...جدی؟
    سلام.
    مدتی قبل توی روزنامه خوندم که تو مصر چه بلاهایی که بر سر شیعیان نمی آورند.
    و همون موقع خیلی از این آقا بدم اومد چون دستور خیلی از کارها رو شخص خودش صادر کرده بود.
    اللهم عجل لولیک الفرج.
    پاسخ:
    سلام بله همین طوره...ممنون از حضورت دوستم
    الهی امین
    سلام کمیل جان!
    خونه دلم چطور بود؟؟ خوسجل بود؟؟؟
    پاسخ:
    سلام بله که خوشجل بود توپ توپ...عین دلت 
    سسسسسسسلاااااااااااااااااااااااام!
    شکلکا کو؟؟ ها؟؟
    کمیل داشتیم؟؟ منو نامهربونی!! اصلا به بلور میاد نامهربونی؟؟
     بلور و نامهربونی متضاد همن!!
    پاسخ:
    سلام اون که بعله ...ولی من کی گفتم نامهربونی؟!!!
    گل کاشتی خانم ...هویژوری آمار بده بالا
    گفتم هر شکلک و عکسی که دوست داری می تونی کپی پیست کنی
    مثل این...محدودیت نداره
  • آوای بیداری
  • 3 باره سلام!
    آقا به این میگن تنوع!!
    کمیل ماه رمضون اومد!! دعا فراموش نشه! از اون دعاهای اختصاصی!
    راستی کمیل تو خونه دلم لینکت کردم!!
    پاسخ:
    منم الانه لینکت می کنم صبر کن...اینم لینک
  • کتابخانه اسلامی
  • باور کن چندبار اس دادم ولی بعد یه روز گزار ش عدم تحویلش میومد
    پاسخ:
    الان میام بهت می گم چرا و به چه دلیل....
  • کتابخانه اسلامی
  • جی شد پس نمیای؟دارم میرم

    خاستی اس بده

    شبت خدایی

    سلام

     

    خدا قوت

    اتفاقی اودم وبتون ولی راضیم ازت

    یاعلی

    پاسخ:
    سلام خوش اومدی....
    واقعا چه خوب که راضی هستی
    دوباره اتفاقی از این کارا بکن
    سلام کمیل جون

    ممنون از دعوتت

    ببخشید مشغله داری خیلی سخته....خیلی وقت بود که نیومده بودم نت

    این وبلاگت هم لینک شد عزیزم
    پاسخ:
    سلام دوست مشغله دارم...
    بابا بی خیال ...تنها شما مشغله نداری که 
    بعدشم یه کم جنبه ی مشغله دار شدن داشته باش
    سلامممممممممممم!
    ببین دیشب همه چی قاطی شد!! من فقط سکته نزدم از دست بلاگفا ، یاهو و دناپاتوق اصلا نت....
    اون که بله !!!
    یعنی چی آب حوض کش؟؟ مگه خودت نظر نذاشتی تو بلاگفا !!! میخوای برات کپیش کنم یادت بیاد؟؟؟
    اون رمز چی بود گذاشتی؟؟
    من که رمز دارم تو مقرسربازان!!
    پاسخ:
    سلام 
    در عوض اینجا تو بلاگ بیان همه چی آرومه...

    عه دوست مارو ....بابا سرباز صفر یه نگاهی به مقر می نداختی ...می دیدی که پست رمز دار گذاشتم
  • مانسل سومی ها
  • سلام خدا زود آدما و شخصیتهاشونو رسوامیکنه خصوصا اگر در راس باشند مثل بنی صدر
    سلام دختر کجایی؟
    عازم یک سفرم ، سفری دور به جایی نزدیک

    سفری از خود من تا به خودم ، مدتی هست نگاهم

    به تماشای خداست و امیدم به خداوندی اوست

    فرا رسیدن ماه رمضان ، ماه بارش باران رحمت الهی مبارک

    التماس دعا
    پاسخ:
    سلام کجا می خوای می ری ؟ 
    ماه رمضان هم بر شما مبارک 
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    چندباره سلام!
    آها! نمیری **** ! خوب درست میگفتی !
    الان میپرم مقر.....
    پاسخ:
    سلام 
    چه عجب ....این همه ای کیو رو از کجا آوردی؟

    پهن شد سفره ی احسان، همه را بخشیدی

    باز با لطف فروان همه را بخشیدی

    ابر وقتی که ببارد همه جا می بارد

    رحمتت ریخت و یکسان همه را بخشیدی

    گفته بودند به ما سخت نمیگیری تو...

    همه دیدیم چه آسان همه را بخشیدی

    یک نفر توبه کند با همه خو میگیری

    یک نفر گشت پشیمان همه را بخشیدی

    این گنهکاری امروز مرا نیز ببخش

    تو که ایام قدیم ، آن همه را بخشیدی

    حیف از ماه تو که خرج گناهان بشود

    تو همان نیمه ی شعبان همه را بخشیدی

    داشت کارم گره میخورد ولی تا گفتم:

    " جان آقای خراسان " همه را بخشیدی

    بی سبب نیست شب جمعه شب رحمت شد

    مادری گفت "حسین جان " همه را بخشیدی

     فرا رسیدن ماه میهمانی خدا مبارک باد

    پاسخ:
    بر شما هم مبارک

    سلام

    رمضان شهر عشق و عرفان است / رمضان بحر فیض و احسان است
    رمــضــــان، مــاه عــتــرت و قــرآن / گــــاه تــــجدید عهد و پیمان است
    رمــضــان امــتــــداد جــــاده نــــور / در گذرگاه هــر مــــسلمــان است

     

    آگاه باشید که هر کسی که مقابل اسلام نبوی بایستد و در مقابل مستکبران نرمش نشان دهد رفتنی و فنا پذیر است.......

    التماس دعا

    اللهم عجل لولیک الفرج