کلاسـ جبـــــــــــــــــــــــــــرانیـ

کلاسـ جبـــــــــــــــــــــــــــرانیـ

همیشهـ تنبلـ تهـ کلاسـ بودمـ
تو همهـ یـ کلاســـــــــــــــــــا
تو همهـ یـ درســــــــــــــــــــا
.
.
.
حتی تو کلاسـ عاشقیـ ...

پربیننده ترین مطالب

اثاث کشی به بیان

چهارشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۲، ۰۲:۵۷ ب.ظ

سلام به همه ی دوست جونای خودم

عاقا ما اثاث کشی کردیم اومدیم تو بلاگ بیان جور و پلاسمون و ریختیم وسط...چیکار کنم دیگه این بلاگفا با ما نمی ساخت مجبور شدیم

حالا شما هم لطف کنید و کانال رو لینک کنید ....بعد هم خبر کنید که لینک کنم ...خعلی خعلی ممنون و متشکر از شما...

بالاخره از دست این بلاگفا راحت شدم بابت این قضیه خوشحالم در این حد



  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۹۲/۰۴/۰۵
  • ۱۱۴۱ نمایش
  • تنبلـ تهـ کلاسـ ...

نظرات (۲۳)

  • آویزوووووووووووووووووووووووووون
  • مبارک باشه..خبر میدادی برا اثاث کشی میومدیم کمک...

    میگما آیکن اصبانیتت که تو بار بری ضربه نخورده احیانا؟؟؟

    پاسخ:
    سلام
    شما کمک؟!!!
    نه خیالت راحت سالمه سالمه...مخصوصا واسه شما
    سلام کمیل جان!
    با اجازت ما کلا اثاث کشی کردیم و وبلاگ رو تحویل داداش گلمون دادیم. از امروز هم تحویل هست.خواهشا هواشو داشته باشید...کمی هم واسه کم حوصلگی ما دعا کنید بلکه هم خدا یه شفایی به ما بده.
    ولی خودمونیما...بلاگفا با این که سر ناسازگاری داشت عوضش خیلی خوشگل بود نمیدونم این بیان چرا به دلم نچسبید...
    موفق باشی بازم میام و براتون نطق میکنم...عَه! شکلک هم نیست یه نیشخند تا بناگوش باز شده برات بذارم اینجا.خودت تصورش کن...
    پاسخ:
    سلام بر دوست عزیز کیمیا خانم...
    کم حوصلگی درمون داره دوستم...دنبال راهش باش...ان شاءلله که خیره
    باشه خیالت راحت هواشو دااریم
    بلاگفا خوشگل تر بود ولی بیان حرفه ای تره ...ارور هم نمی ده مثل بلاگفا
    ایول به قول بلوری دمت جزززززززززززز با این نیشخند باحال 
    منتظر نگاه و نظرات گرمت هستم دوستم..امیدوارم موفق باشی
  • آویزوووووووووووووووووووووووووون
  • یعنی کمیل جونم عاشقتم....بد جور...

    راستی چرا این بلاگ بیانت شکلک نداره..اه

    پاسخ:
    بدجور...............؟ 
     منم بد جورررررررررررررررررررررررر
    اینم شکلک برو حالش رو ببر

    سلام همسنگر!

     

    خونه نو مبارک باشه!

    من هم با کیمیا خانم موافقم،بلاگفا بهتر بود!!

    به آدرس جدید لینک شدید.

    پاسخ:
    سلام
    اول کاری می زنید تو ذوق آدم
    ممنون شما هم لینک شدید.
    سلام کمیل جان!!
    چه عجب اومدی اون ور!!
    آقا ما قبلا تبریک گفتیم اومدن به خونه جدید رو !! دیگه نیازی به تبریک دوباره نیست!! هست؟؟
    پاسخ:
    سلام....وااااااااااااااااااااا من کی گفتم بیای تبریک بگی؟!!! یه چی می گیا
    بعدش من امروز درست و حسابی اومدم....امروز هم که سر زدم 
    حالا خوب بود؟ کتکت ها رو می گم
    سلام.وبلاگ خاطرات عشق با مدیریت جدید شروع به کار کرد.منتظر نظرات سازنده ی دوستان هستیم.[گل]....
    پاسخ:
    سلام ان شاءلله ...موفق و پروز باشید
    بازم سلام!!
    جواب اون نظر خصوصی !! اره یه کوشولو .. ولی تموم شد!!
    چه سر زدنی!! اومدی کتک بزنی یا حال بپرسی؟؟


    پاسخ:
    سلام ...تو هم ....
    میام می گم تو وبت
    کتک رو باید می خوردی.....ولی چسبیدا خیلی وقت بود نزده بودم اینجوری
    حالا خوبی؟
    تو خوب باشی منم خوبم!!
    یکی طلبت!!
    البته زدن من بیشتر حال میده!! تو دناپاتوق!! بکش بکش!
    وااااااای چه حالی میده....
    پاسخ:
    نه در اون حد دوستم ... در این حد
    چماق!! هه هه هه!!
    سلاح گرم....... واااااااااای... بعضی شبا بکش بکش راه میندازیم!!
    ای حال میده .. ای حال میده
    پاسخ:
    چه خشن.............ووووووووووووی
    هاهاها!!
    ترسیدی!!
    ترسو...
    پاسخ:
    من و ترس ....کور خوندی بلوری
    سلام.
    ممنون از اینکه خبر دادین.
    لینک شدی دوست عزیز.
    یا حق.
    پاسخ:
    سلام ممنون دوستم شما هم لینک شدید
    یازهرا(س)
  • کتابخانه اسلامی
  • سلام

    سنگر نو ابراهیم  مبارک

    پاسخ:
    سلام 
    ممنون دوستم....چه عجبی !!! این وری؟!!! راه گم کردی؟!!!
    جواب اون کامنت های بلند بالای من چی شد پس هاااااااااااااااااااا  
  • کتابخانه اسلامی
  • راستی جریمه میشی چون ازبلاگفا رفتی هروقت آپ کردی بهم خبر بدی
    پاسخ:
    جریمه...!!! اون وقت کی؟ نکنه پلیس نامحسوسی؟!!!
    چشم خانم استثنائا شما رو خبر می کنم...خبر نکنم که نمیای که!!!
    سلام 
    منزل جدید مبارک.
    یاد اثاث کشی و مستأجری و از اینجور حرفا افتادم.

    با آدرس جدید لینک شدین.

    یا علی مدد
    پاسخ:
    سلام
    اثاث کشی که نشد ....وسیله هامون تو وبلاگ قبلی جاموند...نشد که انتقال بدم 
    ممنون دوستم شما هم لینک می کنم
    سلام 
    با موضوع جنایت جدید تکفیری ها بروزم منتظر حضور گرمتان هستیم.[گل]
    پاسخ:
    چشم خدمتتون می رسم
  • یاقوت سرخ
  • سلاممممممممممممممممممم

     

    به به وبلاگ جدید مبارککککککککککک

     

    دیگه ما رو خبر نمی کنین!!!!!!!!

     

    باشه دیگه!!!!!!!

    پاسخ:
    سلام...خبر نکردم مگه!!! ببشخید
    لینک شدی دوستم 
  • کتابخانه اسلامی
  • سلام نیگا اینورا نیومده؟
    پاسخ:
    اووووووووووووووا می بینی !!! واسه خاطر نیگا میای اینجا....
    با بقهرم ؟ عایا؟ 

    سلام همسنگر!

     

    از وقتی که اثاث کشی کردید دیگه سایه تون سنگین شده است!![خجالت]

     

    با مطلب "زخم های التیام نیافته ۱۲ تیر 1367" به روز هستم و منتظر حضور شما!

     

    پاسخ:
    سلام همسنگر....نبودم اخوی ...
    چشم خدمت می رسم
    سلام انشاالله که موفق باشید
    آدرستون رو تو وبلاگم عوض کردم یه مطلب جدید گذاشتم اگه دلتون خواست بیاین یا علی
    پاسخ:
    سلام
    ممنون از لطف شما... چشم خدمت می رسم
    سلام!
    چه عجب پیدات شد!
    دوباره گذاشتمش!
    سلام!
    چه عجب پیدات شد!
    دوباره گذاشتمش!
    پاسخ:
    الان دیگه می خوام برم ...میام می بینم
  • جان فدای اهل بیت
  • سلام
    خونه جدید مبارک
    آدرس جدیدتون گذاشنم تووبم
    پاسخ:
    سلام خیلی ممنون از شما دوست عزیز
  • کبوتر مهاجر
  • سلام بزرگوار
    مبارک باشه
    شما رو لینک کردم
    التماس دعا
    پاسخ:
    سلام ممنون دوستم
    شما هم لینک شدی